Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Nettverks problem med ny pc

Anbefalte innlegg

Jeg har litt problem med hjemme nettverket. Har tidligere hatt to pc'er i nettverk med nettverkskort og krysset kabel.

Nå har jeg fått en ny pc og har kjøpt hub, problemet er at den nye pc'en nekter å anerkjenne de to andre. Har kjørt wizard'en flere ganger

Kan noen gi meg tips eller hjelp?? :woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg bruker xp pro på alle tre....

Jeg får opp begge pc'er på den gamle stasjonære, men jeg får ikke tilgang til den nye. Får feilmelding:

Mainframe is not accessible You might not have permissino to use this network resource. Contact the administrator of this sever to find out if you have access permissions

På den nye får jeg not responding når jeg prøver å få tilgang til view network computers

Lenke til kommentar

Hei eg og har et lite nettverks problem. har nettopp fått meg ei bærbar maskin og då skal overføre ting til den f.esk i lan så går d ulidelig treigt. eg har nokke målegreie for og sjekke kor fort d går når ein kopierer og då viser den 333kb i nokken sekunder før den detter ned igjen på 0 sånn fortsetter d gjerne heilt til kopieringa er ferdig. eg har eit realtek kort. ja eg har prøvd med andre maskin og med forskjellige tp kabler men samme result og over trådløst nettverk. frustrerande

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...