rocknrolf77 Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Har vært innom lightzone og gimp, for litt ekstra effekt. Endret 29. januar 2009 av rocknrolf77 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Hadde du samtidig fått den utbrente himmelen mørkere, selv om det ikke hadde blitt realistisk, hadde jeg falt mer for bildet. Et flott "industrial/post-apocalyptisk" bilde etter min mening. Effekten som du eller/og programmet har fått fra fungerer bra og selve komposisjonen er grei. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Du har støv på sensoren opp i høyre hjørne. PS: Bra bilde Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. januar 2009 Takk for kommentarer. Stussa litt på hvorfor jeg hadde en flekk i bildet. Har ikke lagt merke til det på andre bilder. Noe sted man kan få rensa sensoren billig i Oslo området? Lenke til kommentar
jimdidr Skrevet 31. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2009 Takk for kommentarer. Stussa litt på hvorfor jeg hadde en flekk i bildet. Har ikke lagt merke til det på andre bilder. Noe sted man kan få rensa sensoren billig i Oslo området? Skru fokusen på kameraet ditt til så macro som det går så ta bilde med blits mot en hvit overflate, da vill du se støvet ditt Digger bildet, han sier noe når han nevner å ha skriving i himmelen men jeg tenkte ikke over det med første øyekast, jeg hadde stoppa opp å sett nærmere uansett. PS: Ser nå at det er deg Rolf. Vær hilset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå