Gå til innhold

BK: Soloppgang fra fly

Snasnt

Anbefalte innlegg

Her er mitt første bilde på forumet. Det er et bilde jeg knipset på en flytur til India. Er nok langt fra ideelt å knipse gjennom et skitten flyvindu, men men... Jeg likte fargene, og at man ser fjellene innimellom skysprekkene. Men det kunne helt sikkert vært gjort bedre, og derfor poster jeg her. Har hatt kamera mitt i ca 2 mnd, og er helt ny i 'gamet'. Har selvfølgelig tatt mye pek-og-skyt bilder med diverse ixus opp gjennom tidene, men aldri tenkt fototeknisk i det hele tatt. Det endret seg kraftig når jeg kjøpte mitt D90, så nå går det med mye tid til lesing, fotografering og redigering...

Hus: Nikon D90

Objektiv: 18-105mm (kit)

Blender: 5.0

Lukkertid: 1/100s

Brennvidde: 32mm

post-38849-1233215439_thumb.jpg

Edit: EXIF

Endret av stiant
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det eneste som er litt dumt med bilet er at det nede til høyere tar mye oppmerksomhet fra sola og skyene.

Jeg er helt enig, har ikke tenkt så mye over det før du nevnte det. Kanskje det kan ha noe med flyvinduet å gjøre? Ikke vet jeg. Klarer nok å croppe vekk noe av det så det ikke stjeler så mye oppmerksomhet, men ikke alt tror jeg... Takk for tilbakemeldinger så langt :)

Lenke til kommentar

Ganske fett bilde, i hvert fall om man tar omstendighetene i betraktning. Ikke noe mer å si, egentlig. Du gjorde det beste ut av det med det utstyret du hadde på skyteren. Andre ting blir f.eks. filtre, noe jeg lar andre snakke om. Pent bilde, som sagt, men, igjen, omstendighetene legger også sine begrensninger på hva slags konstruktiv kritkk du kan få. Litt vanskelig å si: "Du skulle tatt ett skritt til venstre, for å unngå det sorte hjørnet" :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...