Gå til innhold

Kampscener fra Final Fantasy XIII (PS3/X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
noen ganger, om ekstremt få, så savner eg å ha en PS3.

dette er en av de gangene :cry:

Slapp av, det kommer ikke før i 2010 uansett. Du har god til å spare (eventuelt vente til konsollene går ned i pris)

Endret av Zlash
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Kommer dette opp til knestrømpene til VII da mon tro? Håper i alle fall det, så har jeg enda et argument for å kjøpe meg konsoll ^^,

Lenke til kommentar

Helt til de sloss mot metallbikkjene så det ut som det var tilbake til turnbased, om veldig dynamisk. Bikkjescenen så ut som slossingen fra FFXII, desverre.

Hvorfor i HELVETE måtte de gå bort fra turnbased? FFXII var som å spille et MMO alene, som lagget. ><

TURNBASED GET!!!

Lenke til kommentar
"Final Fantasy XIII kommer til Playstation 3 og Xbox 360 i Japan en gang i løpet av året. Vi europeere må trolig vente til neste år før spillet gis ut her i gården."

Er da ekslusivt til PS3 i japan? eller har de forandra det.

Ja, det kommer bare på PS3 der, så der har vi enda en liten artikkel feil :tease:

Lenke til kommentar
Helt til de sloss mot metallbikkjene så det ut som det var tilbake til turnbased, om veldig dynamisk. Bikkjescenen så ut som slossingen fra FFXII, desverre.

Hvorfor i HELVETE måtte de gå bort fra turnbased? FFXII var som å spille et MMO alene, som lagget. ><

TURNBASED GET!!!

FFXII var da ganske turnbased etter min mening ... Det prøvde å være aktivt, men var fortsatt ganske turnbased egentlig, og derfor feilet :p FFXIII prøver å være mer sømløs, slik at man ikke har en slik av-og-på-følelse. Synes FF X perfeksjonerte det turbaserte imo (CTB), og har ikke noe i mot noe liknende igjen. En såpass gammel serie som FF burde prøve å fornye seg... Om de klarer å perfeksjonere et aktivt kampsystem blir FF XIII fantastisk.

Endret av TheMaister
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...