redoran86 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Hei. Jeg bruker tv'n som klonet monitor når jeg ser film slik jeg fremdeles kan bruke pc'n. men etter en formatering går bildet til pc skjermen når jeg aktiverer full screen. dette har aldri skjedd før. er det noen som vet hvordan man får fikset dette problemet? Lenke til kommentar
yxrkt Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Du kan krysse av i innstillinger at du skal bruke tven som primærskjerm. Lenke til kommentar
oldis Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Du kunne kanskje i det minste opplyse om hvilket operativsystem du kjører (Linux/winXP/Vista)? Lenke til kommentar
redoran86 Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2009 yxrt: kan du forklare hvor jeg finner denne innstillingen? oldis: kjører viste ultimate 64 bit Lenke til kommentar
henrifa Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg har også det samme problemet. For min del begynte det da jeg for et par dager siden installerte nyeste versjon av VLC. Har ikke gjort endringer i innstillingene for flere skjermer, så jeg tror problemer ligger i VLC. Har desverre ikke funnet noen løsning på det selv heller :\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå