abene Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Brukere som har installert Windows XP SP3 kan ikke avinstallere IE8. Les mer Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 fin fix...høres nesten ut som at det er kjappere med en reinstall Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Det verste er vell faktisk at MS har plassert seg selv i en posisjon hvor dette faktisk er et tema... Lenke til kommentar
TEE Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Det verste er vel at HW.no ikke opplyser om at dette er et meget begrenset problem som kun gjelder de personene som installerer SP3 etter at de har installert IE8. Det var nøyaktig det samme med beta-utgaven av IE8. Dersom du har SP3 installert kan du fint installere IE8 RC1, og du vil også kunne avinstallere normalt. Om du har SP2, installerer IE8 RC1 og deretter installerer SP3 vil du derimot kunne få dette problemet. Lenke til kommentar
sca Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 På min XP Home som jeg mener fikk SP3 før IE8b2 gav installasjon av IE8 rc som resultat en nedgradering til IE7. Hadde kanskje gått bedre om jeg ventet på Windows Update. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 glad jeg ikke bruker IE =) Lenke til kommentar
bgronas Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 det fine er at absolutt ingen i verden trenger IE8 noen gang Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 hmmm, hvorfor ikke bare holde seg til Opera eller Firefox? Må da være mye bedre. Unngår ihvertfall mye frustrasjon tenker jeg. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 IE er bare søppel, og det finnes mange bedre alternativer... Det tragiske når det er slik er at det er veldig lett for IE og ta med seg Explorer også når den krasjer og det kan til tider være ganske frustrerende. Personlig må jeg bruke IE, men jeg oppdaterer den ikke grunnet Adobe sin treghet med å få ut fingeren med en 64 bits Flash Player. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Hvem kjører frivillig, automatisk oppdatering uansett? Personlig er jeg ingen fan av plutslige bluecscreens. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Nei-nei, bruker FF3.1b2 uansett, går som et olja lyn med Tracemonkey-motoren og litt triksing i about:config. Gleder meg til den ferdige versjonen kommer Lenke til kommentar
Nator Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Problemet er ikke så stort. Det tar bare noen minutter å rulle tilbake SP3 til SP2, avinstallere IE8, og reinstallere SP3 og IE8 etterpå. Kanskje 20-30 min på en vanlig moderne maskin... Men det er virkelig irriterende!! Lenke til kommentar
TEE Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Hvem kjører frivillig, automatisk oppdatering uansett? Personlig er jeg ingen fan av plutslige bluecscreens. Har brukt Windows XP siden 2001, inkludert automatiske oppdateringer, på flere maskiner. Har enda ikke hatt virus, spyware eller blåskjermer. Lurer på om det kanskje er hos brukerene og alt tullet de installerer for å holde maskinen "stabil" problemet kan ligge? Lenke til kommentar
Nator Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Noen ganger er det hotfixer og andre oppdateringer som kan gjøre systemet ustabilt. Men det berører ikke de fleste. Lenke til kommentar
Weir Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Foretrekker Firefox eg. 1000x ganger bedre enn ie. Lenke til kommentar
anotherzen Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 har det ikke alltid vært slik? mener å ha lest denne eksakte artikkelen før. Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Derfor jeg ikke fikk det til... Får leve med den da Lenke til kommentar
icc Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 det fine er at absolutt ingen i verden trenger IE8 noen gang Joda, trenger det til å kjøre disse fancy activeX-kontrollerne som en del nettsteder velger å holde så kjært. Når det er sagt så er det vel strengttatt ingen nyhet at man ikke kan fjærne IE? Selv har jeg aldri klart å avinstallere IE og trodde dette var meningen fra M$ sin side. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Merkelig hvordan alle slike tråder skal ende opp som et "IE suger, FF og Opera gir meg orgasme"-maraton. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 det fine er at absolutt ingen i verden trenger IE8 noen gang Hvorfor ikke, ser ingen grunn til å bruke noe annet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå