Gå til innhold

Se T700, Nokia 6220 eller 3600?

frode8

Anbefalte innlegg

Sitter å vurderer å kjøpe en av disse telefonene, men klarer ikke å bestemme meg for hvilken...

Finner ingen tester av T700 og Nokia 3600...

Tester av Nokia 6220 sier det er en bra telefon, mens brukere av den har en del klager på den.

( Har også sett litt på Nokia 5610 og 7610 )

Så blir takknemmelig hvis det er noen som kan dytte meg i rett retning. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke om det hjelper deg noe som helst, men jeg har bestilt SE T700 nå, og jeg syns egentlig den virker veldig grei. Jeg liker Sony Ericsson da...

Jeg søkte litt rundt selv, og fant ikke så alt for mange erfaringer, men fant en liten artikkel om den her

Jeg liker designet (spesielt Shining Pink, hihi), og jeg bryr meg egentlig mer om designet enn programvaren.

Fant også en tråd om mobilen SE T700 her =)

Lykke til ^^

Endret av Mrs Hatta
Lenke til kommentar
Vet ikke om det hjelper deg noe som helst, men jeg har bestilt SE T700 nå, og jeg syns egentlig den virker veldig grei. Jeg liker Sony Ericsson da...

Jeg søkte litt rundt selv, og fant ikke så alt for mange erfaringer, men fant en liten artikkel om den her

Jeg liker designet (spesielt Shining Pink, hihi), og jeg bryr meg egentlig mer om designet enn programvaren.

Fant også en tråd om mobilen SE T700 her =)

Lykke til ^^

Ser ut som det kan bli T700 ja, men ikke rosa :p

Hadde T650, og var fornøyd med den, så jeg regner med at denne er hakket bedre :)

Lenke til kommentar

Jeg syns du burde velge den rosa. Alle vet at det ser best ut på shopping.

Men håper jaffal at det hjalp litt. De andre du fant er sikkert bra de og, men det er ihvertfall en god del forventninger rundt denne. Og den var ikke så gale på pris heller.

Lykke til =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...