audiox Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Altså, Verdens undergang.. Hvilken måte ville du at verdens undergang skulle skjedd på? Hva er verst? Dødelig Virus? Zombier? Invasjon fra rommet? Global oppvarming? (Oversvømmelser av alt land) Verdenskrig? Hvilken måte ville du dødd på? Kanskje litt dumt spm, men er interessant å vite hva folk mener Du kan gjerne føye til ting i listen om du vil Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Så smertefritt som mulig, kanskje et utrolig dødelig virus eller en enorm komet. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Måtte ha vært en diger komet eller noe i den duren, som utslettet jorda på et sukk. Som bruktbilen sier, så smertefritt som mulig. Verdenskrig hadde vært noe av det værste. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 At månen kræsja i jorda tror jeg hadde vært et fint endelikt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Invasjon fra rommet kanskje. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Måtte vel ha blitt en sånn en det. - Et gammaglimt fra denne vil grille alt liv på jorda helt ned til bakterienivå, og langt ned i havene om det treffer oss Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Invasjon fra rommet! Har altid hatt en fasinasjon av at det skal skje! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 At et forskingsprosjekt på urgamle fossiler av dinosaurer går galt, og massive dinosaurer invanderer jorden:D Hadde vært kult å måtte overleve så lenge som mulig fra disse dyrene. Lenke til kommentar
Schnugaf Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Zombies! Har all kunnskap som trengs i et utbrudd og noge lunde planlagt rute. Edit: Fikk ikke med meg at vi skulle dø, og da blir jeg litt usikker. Endret 29. januar 2009 av frinder Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Det hadde jo vært kjempetøft å være med i en motstandsbevegelse mot en invasjon fra rommet! Men sånn helt seriøs så skulle jeg heller ha likt at jorden bare eksploderte plutselig og uten forvarsel. Der alt og alle døde momentant. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Tipper de fyrer opp partikkelakseleratoren i CERN (Large Hadron Collider) den 21. desember 2012 og at dette skjer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå