Ullsokk1 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Det virker som du blir interessert litt så bytter du med en gang. Du passer virkelig ikke til å programmere eller lage noe. Sløs bort tiden din på Runescape eller Tibia. To gratisspill Lenke til kommentar
residenevil Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 ingen som har noen fler forslag:( Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Flere? Vi har jo gitt deg flere forslag som du ikke har prøvd før! Google Runescape så har du tidsfordriv! Lenke til kommentar
residenevil Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Flere? Vi har jo gitt deg flere forslag som du ikke har prøvd før! Google Runescape så har du tidsfordriv! runescape har jeg spilt før og det er kjeeeedelig. prøver å lære meg å programmere nå Endret 5. februar 2009 av residenevil Lenke til kommentar
johome Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg spiller sjakk på internett. Utrolig morsomt , og du blir aldri utlært. Dessuten avlyser jeg lett mange avtaler når Magnus Carlsen spiller ( Live på internett ! ) Lenke til kommentar
residenevil Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 hei. jeg har et lite problem når jeg skal lære meg å programmere har jeg lagd et program og skal til å lagre det men hvordan filtype skal jeg lagre det i? jeg bruker notisblokk hvis det ikke går med den kan dere vel gi et forslag på noe program jeg kan bruke til å lage program. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Hva slags filendelse kildekoden skal ha avhenger av hvilket språk du skriver i. For eksempel .c for C eller .py for Python. Notisblokk fungerer, men jeg vil på det sterkeste anbefale en bedre editor. Personlig liker jeg medit http://downloads.sourceforge.net/mooedit/m...mp;big_mirror=0 Endret 5. februar 2009 av NorthWave Lenke til kommentar
residenevil Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Hva slags filendelse kildekoden skal ha avhenger av hvilket språk du skriver i. For eksempel .c for C eller .py for Python. Notisblokk fungerer, men jeg vil på det sterkeste anbefale en bedre editor. Personlig liker jeg medithttp://downloads.sourceforge.net/mooedit/m...mp;big_mirror=0 takk er en c++ Lenke til kommentar
residenevil Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 hei. jeg har prøvd å lagre den i test.c nå men pcen finner ikke noe program å åpne den i. noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Prøv her: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=41 Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 hei. jeg har prøvd å lagre den i test.c nå men pcen finner ikke noe program å åpne den i. noen som kan hjelpe? C++ kildekode skal ha filendelsen .cpp, men du trenger også en kompilator for å gjøre om tekstfilen din til et kjørbart program. Dersom du lurer på noe angående dette, spør i overnevnte forum. PS: Python er sannsynligvis det beste nybegynnerspråket som finnes Lenke til kommentar
residenevil Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 hei. jeg har prøvd å lagre den i test.c nå men pcen finner ikke noe program å åpne den i. noen som kan hjelpe? C++ kildekode skal ha filendelsen .cpp, men du trenger også en kompilator for å gjøre om tekstfilen din til et kjørbart program. Dersom du lurer på noe angående dette, spør i overnevnte forum. PS: Python er sannsynligvis det beste nybegynnerspråket som finnes noen som vet om en kompilator da? aner ikke hva det er Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Ser ut som du har funnet ut noe å gjøre Men hvis du skal lage dit første program så er nok "Hello World" VELDIG KJENT! Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Nei, det er det ingen som vet hva er. http://no.wikipedia.org/wiki/Kompilator Forresten, for C++ utvikling på Windows har du alt du trenger her: http://www.bloodshed.net/devcpp.html Lenke til kommentar
residenevil Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Ser ut som du har funnet ut noe å gjøre Men hvis du skal lage dit første program så er nok "Hello World" VELDIG KJENT! hei. hello world er akkuratt den jeg driver med EDIT: ja jeg tror nok jeg har funnet ut noe å gjøre. Endret 5. februar 2009 av residenevil Lenke til kommentar
residenevil Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 noen som vet om kompilator til nedlasting? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) 1. Eg linka til eit undeforum for C/C++ her på Diskusjon.no. Bruk heller det om du har mange spørsmål om emnet. 2. NorthWave linka til ei side der du finn «alt du trenger», inkludert kompilator. Red.: Omformulerte litt. Endret 5. februar 2009 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
residenevil Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 1. Eg linka til eit undeforum for C/C++ her på Diskusjon.no. Bruk heller det om du har mange spørsmål om emnet.2. NorthWave linka til ei side der du finn «alt du trenger», inkludert kompilator. Red.: Omformulerte litt. men hvilken av dem er kompilatorn? Lenke til kommentar
residenevil Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 hei. jeg har lasta ned to kompilatorer men jeg får ikke noen av dem til å funke som et program. hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå