residenevil Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 hei.jeg kjeder meg veldig mye i fritida og trnger noe å fordrive tia med. er det noen som vet om noe bra gratisprogram som tar lang tid og fortsett er litt morsomt. jeg har lasta ned blender noe filmlage program som dem skreiv kunne være morsomt hvis man hadde tid nok men jeg skjønte ikke helt hvordan det funka så hvis noen vil hjelpe meg med det kan de gjerne det. takker på forhånd for svar Lenke til kommentar
mocka Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Du kan jo lære deg et programmeringsspråk, det tar tid og er gøy når du får det til. Lenke til kommentar
residenevil Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2009 Du kan jo lære deg et programmeringsspråk, det tar tid og er gøy når du får det til. hva vil det si? har ikke så mye peiling på sånt. Lenke til kommentar
BlueCreature Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 La oss si hvis du kan HTML og CSS kan du lage en nettside Lenke til kommentar
residenevil Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2009 La oss si hvis du kan HTML og CSS kan du lage en nettside kan det ikke. Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Spiller du noe særlig? Du kan vertfall laste ned Steam og et programm som heter Hammer. Der kan du lage baner til Counter strike source. Veldig enkelt å forstå hvis du youtuber litt Jeg har vertfall hatt mye morro med det! Lenke til kommentar
residenevil Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2009 Spiller du noe særlig? Du kan vertfall laste ned Steam og et programm som heter Hammer. Der kan du lage baner til Counter strike source. Veldig enkelt å forstå hvis du youtuber litt Jeg har vertfall hatt mye morro med det! ok må først få kjøpt cs. Lenke til kommentar
residenevil Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2009 noen som vet hvordan man lager en nettleser det hadde vært dritkult å hatt sin egen nettleser Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Hvis du går på www.steampowered.com så kan du laste ned Programmet uten å kjøpe CS source. så du bare kan prøve deg litt først! Lenke til kommentar
residenevil Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2009 Hvis du går på www.steampowered.com så kan du laste ned Programmet uten å kjøpe CS source. så du bare kan prøve deg litt først! ok funker det på andre spill også? Lenke til kommentar
residenevil Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2009 noen som vet om et program som man kan lage sitt eget spill? Lenke til kommentar
residenevil Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2009 ingen som kan komme med forslag til noe som er morsomt og tar litt tid. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Photoshop/Gimp kan nok fjerne en del dødtid. Hvis du lærer deg HTML+CSS kan du nok også få redusert fritiden din rimelig mye. Hvis du vil lage ditt eget spill bør du kikke litt i programmeringsdelen, men du må være villig til å sette deg inn i en del heavy stoff, det er ikke akkurat en pek og klikk-greie å lage et spill. Eller du kan gjøre leksene dine. Lenke til kommentar
mocka Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) noen som vet hvordan man lager en nettleser det hadde vært dritkult å hatt sin egen nettleser noen som vet om et program som man kan lage sitt eget spill? Da må du kunne programspråk, dvs. C++, Python eller lignende. Det er med disse språkene du programmerer dine egne program eller spill. Kort sagt mente jeg at du kan lære deg å programmere. Endret 29. januar 2009 av mocka Lenke til kommentar
residenevil Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2009 noen som vet hvordan man lager en nettleser det hadde vært dritkult å hatt sin egen nettleser noen som vet om et program som man kan lage sitt eget spill? Da må du kunne programspråk, dvs. C++, Python eller lignende. Det er med disse språkene du programmerer dine egne program eller spill. Kort sagt mente jeg at du kan lære deg å programmere. men hvordan kan jeg lære meg å programmere Lenke til kommentar
residenevil Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2009 er det ingen som kan foreslå noe program som man ikke trenger programmeringsevner til? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Vil du lære eit program som Blender må du rekne med å måtte leggje ned litt innsats og tid. Det er mange tutorials på heimesida til Blender, og du finn link til nokre i Blender-tråden. Lenke til kommentar
residenevil Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 kan noen si et gratis spill da som man fort blir hekta på? Lenke til kommentar
mocka Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 men hvordan kan jeg lære meg å programmere http://tinyurl.com/7ox89o Lenke til kommentar
OstePåPp Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Just fucking google it!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå