Gå til innhold

gratis tidsfordriv program

Anbefalte innlegg

hei.jeg kjeder meg veldig mye i fritida og trnger noe å fordrive tia med. er det noen som vet om noe bra gratisprogram som tar lang tid og fortsett er litt morsomt. jeg har lasta ned blender noe filmlage program som dem skreiv kunne være morsomt hvis man hadde tid nok men jeg skjønte ikke helt hvordan det funka så hvis noen vil hjelpe meg med det kan de gjerne det. takker på forhånd for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Photoshop/Gimp kan nok fjerne en del dødtid. Hvis du lærer deg HTML+CSS kan du nok også få redusert fritiden din rimelig mye.

Hvis du vil lage ditt eget spill bør du kikke litt i programmeringsdelen, men du må være villig til å sette deg inn i en del heavy stoff, det er ikke akkurat en pek og klikk-greie å lage et spill.

Eller du kan gjøre leksene dine. ;)

Lenke til kommentar
noen som vet hvordan man lager en nettleser det hadde vært dritkult å hatt sin egen nettleser
noen som vet om et program som man kan lage sitt eget spill?

Da må du kunne programspråk, dvs. C++, Python eller lignende. Det er med disse språkene du programmerer dine egne program eller spill.

Kort sagt mente jeg at du kan lære deg å programmere.

Endret av mocka
Lenke til kommentar
noen som vet hvordan man lager en nettleser det hadde vært dritkult å hatt sin egen nettleser
noen som vet om et program som man kan lage sitt eget spill?

Da må du kunne programspråk, dvs. C++, Python eller lignende. Det er med disse språkene du programmerer dine egne program eller spill.

Kort sagt mente jeg at du kan lære deg å programmere.

men hvordan kan jeg lære meg å programmere

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...