kendo Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Har tenkt å kjøpe meg en Dell studio 15 laptop: http://configure.euro.dell.com/dellstore/c...53503&s=dhs Der jeg legger til en 320gB harddisk, 1440 X 900 LED skjerm, og sånn fingeravtrykkting. Har lest mange positive anmeldelser, men har også sett at folk har skrevet mye negativt om disse. Men så er det vel kanskje bare de som har opplevd problemer som gidder å gå på nettet for å skrive om de. Lurte derfor på om det er noen som har erfaringer med Dell Studio 15 laptoppene, om det er noen som har fått en problemfri laptop? Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Har en studio 17 laptop eneste som er galt med den er at lyden er helt ræva Knittring og skurring pga dårlige lyddrivere fra dell Lenke til kommentar
nora_elisabeth Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Har en studio 17 laptop eneste som er galt med den er at lyden er helt ræva Knittring og skurring pga dårlige lyddrivere fra dell Dette høres forferdelig ut. Jeg driver og vurderer om jeg skal kjøpe en slik Dell Studio 17 laptop i disse dager. Jeg som hører så mye på musikk kan ikke ha skurring. Leverer Dell virkelig dårlige lyddrivere? Du er sikker på at det ikke bare er maskinen din det er noe galt med? Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Ser at det er flere som sliter litt med lyden på disse maskinene. søk ''studio 1737 bad sound quality'' på google. Når jeg kobler til eksterne høyttalere er lyden like dårlig. Endret 3. februar 2009 av MongoMan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå