Pluggen Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 R33 Skyline GTS-T fra 150 000 og opp er vel ikke så galt? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Han tenkte nok på 240.000 for Supraen i post 1. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 var jeg som husket feil ja, euro spec supra kan registreres uten problemer, men japan importerte supraer kan ikke. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Det vet jeg, det er vel siden Euro/US-Supra har andre spesifikasjoner enn Japan, så TÜV har ikke papirer på den. Før kunne man registrere en Japan-Supra med Euro-Supra papirer, men så fant TÜV ut at det ble gjort, og man sjekket dette. Men poenget mitt er at en norsk Supra koster 400 000, og om man finner en billig Supra i Europa, så kan man få den for kanskje 300 000? Det er rart bare Supra kan gjerne trimmes fra min side, men styling er fyfy synes jeg. Toyota har truffet hodet på spikeren med designen på denne bilen. Og siden jeg bor i Lofoten, og i det hele tatt vurderer en Supra, så er det logisk at en lav bil kan man glemme. Endret 1. februar 2009 av Seruka Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Supra med skilt i norge ligger veldig høyt i pris, men så er de ofte mye påkostet og godt tatt vare på, det er ikke like sikkert med en import bil, men det er jo en sjangse en må ta. Og til dere som sier det er tullete å gi så mye for en gammel bil, ja det er sikkert tullete, men er man entusiast og har lyst på sånn bil så kjøper man det.. Dessuten er nok mange av de gammle supraene i bedre stand enn mange 4-5 år gamle biler.. Endret 2. februar 2009 av Bushnell Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Entusiast ja. Og de fins nok i Tyskland også. Om jeg finner en Supra uten noe form for styling fra Tyskland så er den nok kjøpt fort av meg også. Ingen entusiaster som herper bilen med fjortisplast Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå