Jakke Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Hei! Jeg lurte egentlig bare, men sett at jeg kjøper en 1993 Toyota Supra fra Tyskalnd for 95000, hva vil det koste å registrere den i Norge? Står at engangsavgift blir 144000 på toll.no Virker bare for billig mener jeg, Supra til 240000,- ferdig registrert venstrekjørt... Endret 28. januar 2009 av Seruka Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Hallo - den er jo tross alt 16 år gammel, hva mener du en 16 år gammel bil burde ha kostet? Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Du glemmer at du må betale moms på bil+frakt. Du har også tastet inn korrekte data for beregning av avgifter? Lenke til kommentar
audifreek Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Hvis du finner et forsikringselskap som vil ha deg som kunde med den bilen er du god. kompis kjøpte seg supra, fikk ikke forsikret den. Fy Fy bil sier de Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Hvis du finner et forsikringselskap som vil ha deg som kunde med den bilen er du god. kompis kjøpte seg supra, fikk ikke forsikret den. Fy Fy bil sier de Heh..kjipt. Litt kjedelig å ha supra når en bare kan fise rundt på gården. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Det kan du heller ikke gjøre uten å bryte diverse paragrafer i Veitrafikkloven Kjenner en kar som har et par Supra´er (en driftebil og en gateregga) men han hadde ikke problemer med forsikring.. Han er 19 med 30% bonus og betaler om lag 18 000 i året med delkasko. Lenke til kommentar
TheInfamous Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 ...Ikke problemer med forsikring.....19 med 30% bonus og betaler om lag 18 000 i året med delkasko. Vel, noen ville kalle det et problem :!: Til trådstarter: Hvis dette er en standard Supra må du huske det er ingenting nært hva du ser i blader og i film etc. angående utseende og ytelse. Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Skulle tro den verste Fast & The Furious-hypen hadde lagt seg nå, men neida. Uff, jeg gruer meg til den nye filmen kommer, da skal alle ha Supra/Skyline/fyll inn bil fra filmen her. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Skulle tro den verste Fast & The Furious-hypen hadde lagt seg nå, men neida. Uff, jeg gruer meg til den nye filmen kommer, da skal alle ha Supra/Skyline/fyll inn bil fra filmen her. Se der ja, den har jeg ventet lenge på Bra vi er enige om ihvertfal èn ting da, sluquet. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Skulle tro den verste Fast & The Furious-hypen hadde lagt seg nå, men neida. Uff, jeg gruer meg til den nye filmen kommer, da skal alle ha Supra/Skyline/fyll inn bil fra filmen her. Må jo ha mustang med japsemotor i nå for tiden etter siste filmen (tokyo dritt? ) Lenke til kommentar
eab Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Uff, jeg gruer meg til den nye filmen kommer, da skal alle ha Supra/Skyline/fyll inn bil fra filmen her. Isåfall gleder jeg meg, for da blir plutselig Buick et populært bilmerke igjen. Lenke til kommentar
spøkelse Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Hei! Jeg lurte egentlig bare, men sett at jeg kjøper en 1993 Toyota Supra fra Tyskalnd for 95000, hva vil det koste å registrere den i Norge? Står at engangsavgift blir 144000 på toll.no Virker bare for billig mener jeg, Supra til 240000,- ferdig registrert venstrekjørt... Jeg syns ikke det høres billig ut. Har du lagt til merverdiavgift og vrakpant? Samt frakt og mva på det. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg har likt Supra fra før de filmene kom ut, og jeg er desverre såpass gammel at styling skal brenne i rompa til både gud og Hermann. Det er med vrakpant, men har glemt moms. Men jeg er ikke heeelt sikker på hva man får en Supra for i Tyskland. Men cluet er at sist jeg sjekka så var det mye mer. Supra standard, med 18/19" 5Zigen Hyper 5ZR med svart senter. Bilen skal være rød. Slik skal Supra være. Og med standard spoiler Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Skjønner ikke hvorfor i alle dager du skal kjøpe en Supra for å beholde den standard? Hele poenget med Supra er at den er lett å trimme. Det blir som å kjøpe seg en stor Mercedes uten noe ekstrautstyr og med stålfelger. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Gjør som denne mannen Del 1 Del 2 Del 3 Del 4 Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 du får vel ikke skilt på supra heller lenger nå i norge.. samme som med skyline :s Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Feil, du får skilt på begge deler.. Noen karer her i Skien fikser skilt på Skyline, Supra har vel ikke vært noe stress så lenge de er LHD.. Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Siden når fikk du skilt på Skyline? Det har jo vært totalstopp på de i lang tid nå. Supra er noe annnet, der har du "EU-spec". Det ligger ikke så veldig mange registrete Skyliner ute akkurat. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Japsebil har et par til salgs. Ring evt. Kim eller Thomas om du fortsatt lurer på om det lar seg gjøre. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Så mye penger for en så gammel bil er jo helt absurd... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå