GLN Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Har ikke tenkt å legge 2-3 tusen +abonnement i ny mobil, men har plukket ut et par jeg har til vurdering. Falt over noen touch modeller fra LG som så interessante ut Touch: KP500 KU990 Standard: W595 w760i Musikkspiller er ikke så viktig, har iPod til det. Men en oversiktelig, brukervenlig og grei mobil. KP500 er jo ribbet av teknologiske ting, noe som er et litt stort minus. Men holder den forsatt mål? Eller er KU990 forsatt å anbefale? Erfaringer? KU990 har jo også et godt kamera, men er den forsatt like god? Er systemet kjapt, og menyene greie? På forhånd takk. Lenke til kommentar
gilkja Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 ta en kikk på denne . Den er ribbet for teknologiske ting, har ikke engang kamera, men så kan du jo kjøre over den med bilen din dersom du måtte ha lyst til det Ligger også noen filmer på youtube Dette blir nok min neste telefon hvertfall Lenke til kommentar
Dbsnike Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Jeg tenker selv på KP500. Liker at den ser dyrere ut enn den er. Dessuten er jeg ikke så opptatt av alle mulige funksjoner bare den er responsiv og praktisk. Og det virker det som de synes i testen ihvertfall Lenke til kommentar
GLN Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2009 KP500 ligner jo veldig mye på sin storebror KC910. Men liker ikke at den er så lite "teknologisk". Den har også et svakt kamera, men god musikkspiller, noe som er motsatt av det jeg egentlig trenger Men noen som har erfaring med KU990? Er den treig? Og må du trykke hard på skjermen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå