TanglewoodD Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Nå til de som sier at å investere i aksjer er vanskelig: JA, det er like vanskelig som å tørke seg bak fordi man er redd å bli skitten på hendene. Om du tror du er noe smart, så vis det gjerne gjennom retorikk og logikk. Du overbeviser ingen på denne måten. edit: vups, ble en bump-blemme her.. Ingen som sier han vil overbevise noen, ei heller er det nødvendig. Trådstarer har sikkert fått svar på spørsmålet sitt, men for å svare ; Om du har vanskelig for å bruke en søkemotor som google, så kanskje du burde ta de 100 000 å sette i banken, enn å spekulere i aksjer. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Nettopp. Så hvorfor i all verden skriver du det? For selv om Golden Ocean og andre selskaper ikke utbetaler utbytte i 2009, så er ikke det dermed sagt at de aldri kommer til å gjøre det. Men jeg har troen på at de kommer til å gjøre det... Om et par år, kanskje. La meg få lov til å svare meg selv. Jeg fant ut i går via nettbanken min at jeg hadde fått utbytte fra GOGL. Litt grov hoderegning viser at jeg fikk 3% av den verdien som jeg har i aksjer, i utbytte. Det er som å få 3% rente i banken. Og jeg tror at det ikke er første gangen GOGL har betalt utbytte heller. Med den lave renta som er nå for tida, så er det like greit å sette penger inn i aksjer som å la pengene sitte på en rentekonto. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå