Frishis Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Jeg har da altså vært så dum å innstallere den nye msn som er kommet. Problemet mitt er at jeg ikke får endret fargene/instillingene på det innebygde webcameret i pcen. Før kunne jeg fikse på det på msn, men det fungerer jo ikke med den nye typen. Og jeg finner absolutt ikke noen andre måter å endre farger/instillinger på. Noen som har noen forslag? Det er HP, hvis det har noe å si. Mvh. Iselin (som har svært god peiling på dette greiene ja) (Beklager hvis jeg har postet dette på feil sted nå) Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Joda, det er postet på riktig sted og velkommen til forumet. Du kan fortsatt endre lysstyrke etc. i MSN 2009. Gå inn på konfigurasjon av lyd og bilde, klikk Neste og Innstillinger for webkamera. Lenke til kommentar
Frishis Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 Joda, det er postet på riktig sted og velkommen til forumet. Du kan fortsatt endre lysstyrke etc. i MSN 2009. Gå inn på konfigurasjon av lyd og bilde, klikk Neste og Innstillinger for webkamera. Så bra Hvor finner jeg dette da? Joda, det er postet på riktig sted og velkommen til forumet. Du kan fortsatt endre lysstyrke etc. i MSN 2009. Gå inn på konfigurasjon av lyd og bilde, klikk Neste og Innstillinger for webkamera. Så bra Hvor finner jeg dette da? ^ Glem det, fant ut av det. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå