Gabriel Shear Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Ser ut som viften har røke (siden den bråker så jævlig). Den var heller ikke av den stillegående typen fra før av. Har Athlon XP 1800+ prosessor og lurer på om jeg kan kjøpe kun vifte, eller om eg må skifte kjølern og.. Har veldig liten peiling på sånt. Håper på at noen kan anbefale kjøler/vifte der støynivået passer til et chieftech bigtower med 3 chieftech-vifter på 25 db? eller hva er støynivået på chieftech viftene? Kom gjerne òg med forslag til CPU vifte som passer til 12 db papst viftene til 150 kr. Takker på forhånd for alle svar.. Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Det er fullt mulig å kjøpe en løs vifte, du må bare måle dimensjonene først. Jeg gjetter på at den er på 60x60mm, muligens 10mm tykk. Jeg ser at de ligger på 60kr og oppover fra 3dfxcool. For å regulere turtallet på viften kan du kjøpe en Zalman Fanmate. Porto blir jo sikkert mer enn selve viften, så du kan jo tenke deg om du likevel ønsker å bruke litt mer penger på en kjøler og vifte. Lenke til kommentar
Dirty Water Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 mist silent twin er bra og ikke så veldig dyr. Eller så har vi jo kombinasjonen med en swiftech ribbe med en papst vifte på - er ekstremt dyrt da men... Uansett: Kjøp Arctic Silver 3, koster 80 kr eller.no sånt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå