Ronny#1 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Ser at noen henviser mye til Asus P5N7A-VM så jeg lurer fælt på hva som er så mye bedre med dette kortet, i forhold til mitt kort: MSI P7NGM Digital Jeg er kjempefornøyd med mitt, så...? Lenke til kommentar
obergeru Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Asus P5N7A-VM er gammelt nytt, det er Gigabyte GA-E7AUM-DS2H er det hotte nå Det er ingenting galt med MSI P7NGM Digital. Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 Hehe...javel hva er det som er så hot med det da? Er jo samme apecs aom på mitt, såvidt jeg så i farta? Lenke til kommentar
obergeru Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 1) Det er nytt 2) Det har geforce 9400 kontra 9300. 3) Gigabyte har firewire. 4) Gigabyte er kjent for å lage god kvalitet. Det vil alltid komme et "litt bedre" kort i morgen. Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 1) Det er nytt 2) Det har geforce 9400 kontra 9300. 3) Gigabyte har firewire. 4) Gigabyte er kjent for å lage god kvalitet. Det vil alltid komme et "litt bedre" kort i morgen. 1) Mitt kom i Oktober(nytt?) 2) Betydelig forskjell? 3) Firewire på Msi også 4) Det er vell Msi også? Høres ikke ut som det er noe å springe av seg beina for akkurat Lenke til kommentar
obergeru Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 1) Gigabyte kom i november 2) Kanskje litt raskere i spill, men ikke vesentlig for HTPC 3) Asus har ikke firewire, så her er MSI kanskje et bedre valg 4) Alle de store lager god kvalitet, men Gigabyte og Asus (og DFI) har vært foretrukket av overklokkere. For vanlige brukere har ikke dette noe å si. Nei ville ikke byttet MSI kortet mot Gigabyte, men hvis jeg skulle kjøpt ny HTPC nå ville jeg valgt Gigabyte. Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) hehehe....som jeg tenkte. Siden jeg ikke spiller i det hele tatt, så... Edit: er også gått lei av OC, så nå koser jeg meg bare med min "nye" maskin, og ser film nesten hver dag på 50"-skjermen min Endret 28. januar 2009 av Kokidoiten Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 5. Gigabyte bruker bedre int. lydkort (889A, IIRC) 6. MSI har ikke SPDIF ut (IIRC igjen) Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 6. MSI har ikke SPDIF ut (IIRC igjen) Hva mener du? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 If I remember Correctly Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Sitter å ser litt på dette MSI-kortet. Vil lydkortet utgjøre noe forskjell om en likevel bare skal bruke lydoverføringen via HDMI? Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg er litt lyd-entusiast av meg, og jeg synes lyden er VELDIG bra, både analogt og over HDMI. Nå kjører jeg riktignok over et ganske dyrt stereo-anlegg, men har funnet ut at dekodingen er alfa omega....sykt stor forskjell på forskjellige codec`s, og da begynner det å ligne på smak og behag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå