Gå til innhold

Jeg har anmeldelser til mange spill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

tror det er nyttesløst å skal sette i gang et såpass stort prosjekt helt alene.

samtidig blir det nok meget krevende, står derfor fortsatt på mitt og anbefaler at du kontakter TST..

tåa: hvis du har blitt vraket av gamer.no så tror jeg ikke det er så mange som egentlig er interessert i å lese dine anmeldelser, no offence though.

Lenke til kommentar
tåa: hvis du har blitt vraket av gamer.no så tror jeg ikke det er så mange som egentlig er interessert i å lese dine anmeldelser

Det skal du ikke si. Det er vanskelig å komme inn på Gamer.no, for de holder høy standard. :wink:

Men uansett så blir spill-dekningen kun "något attåt". I hovedsak dedikeres siden til mine egne kommende spill. Riktignok har jeg ikke kommet skikkelig igang enda, så det blir nok lenge til. Ikke forvent noe snarlig.

Lenke til kommentar

Prøv www.heimeside.no og lag din eiga heimeside der du kan legge utomtalane dine.

Den kan du ha i to måneder gratis........ programmet er enkelt, uten noke form for

• og alt det der.......

Etter to måneder kan du, viss du vill ....... betale 399 og ha heimesida so lenge du vill 8)

Det gjorde ivertfall eg ........ :woot:

Lenke til kommentar
Prøv www.heimeside.no og lag din eiga heimeside der du kan legge utomtalane dine.

Den kan du ha i to måneder gratis........ programmet er enkelt' date=' uten noke form for

• og alt det der.......

Etter to måneder kan du, viss du vill ....... betale 399 og ha heimesida so lenge du vill 8)

1MB Hjemmeside plass? :lol: det var jo mye :roll:

Lenke til kommentar

Den kan du ha i to måneder gratis........ programmet er enkelt' date=' uten noke form for

• og alt det der.......

1MB Hjemmeside plass? :lol: det var jo mye :roll:

du får no selfølgeli meir plass når du bestiller heile programmet og ei text fil tar no ik so mykje plass :yes:

Lenke til kommentar

Ok, nå har ikke trådstarteren spurt om noe sted hvor han kan laste opp omtalene sine, men må komme med en kommentar til det hjemmesideprogrammet eller -systemet. Hva nå enn det er.

Om en skal starte en spillside, eller da sette opp et helt enkelt sted hvor andre spillinteresserte kan lese dine omtaler, så forventes det en viss grad seriøsitet av de fleste brukere. Om du setter opp en enkel hjemmeside med noe slikt, får du sjeldent noe fint resultat (etter hva jeg så på eksemplene). Jeg, i hvert fall, vil aldri bli noen fast leser av en spillside hvor omtalene er dårlig skrevet eller designet er stygt.

Huff, ble dårlig sagt det her, men håper dere fikk poenget; lager du en side med spillomtaler, er det en spillside, i spillomtaler beskriver du spill og kritiserer dem, og poenget er helt vekke om leserne ikke stoler på kritikken. Normale lesere stoler på kritikken ved at siden er noenlunde seriøs. En side blir seriøs ved å ha gode omtaler, jevnlig oppdatering med nyheter og en hel del andre ting (ja, alt det gode du ser på Gamer.no). Tenk deg det selv.

Litt rotete, men men.

Lenke til kommentar

Det er ingen spøk og skulle drive en spillside alene...jeg har first-hand experience på det feltet. Som de fleste av dere vet, driver jeg spillsiden http://www.wargamingnor.com, og 99% av jobben bak siden har jeg gjort totalt alene. Fake/Espen F her på forumet har skrevet noen artikler og en anmeldelse for meg. Har ikke fått skrevet særlig mange anmeldelser selv, men har akkurat gjort en på IGI 2. Jeg skriver alle på engelsk (siden siten min kun er på engelsk...doh!), så det er ett krav at du skriver bra engelsk for å kunne få en av dine anmeldelser på siten min (har ikke tid til å skulle oversette, har nesten ikke tid til å drive siten engang...).

Men |DevilBoy|; se gjennom siden min, og har du en vettug anmeldelse av ett nytt spill i FPS genren og kan få den til på engelsk så send den inn til meg på [email protected] . Jeg trenger flere anmeldelser på siden, så du og alle andre er hjertelig velkomne til å sende inn til meg.

Jeg har prøvd å lage ett ålreit og seriøst design på siden min og er ganske fornøyd selv, men hva synes dere andre da?

Lenke til kommentar
hvis d er noen spill dere trenger annmeldelser til bare si fra.

Kansje jeg har noe nytt om det bare si fra!!! :yes:

Foresten, ingen har spørt etter kva konsoll du har anmeldelser til eller er det til Pc. Eller kansje alle ? :-? kunne gjerne tenkt meg ein NORSK anmeldelse av Commandos 2: Men of Courage til PS2 :yes:

Lenke til kommentar
Det er ingen spøk og skulle drive en spillside alene...jeg har first-hand experience på det feltet. Som de fleste av dere vet, driver jeg spillsiden http://www.wargamingnor.com, og 99% av jobben bak siden har jeg gjort totalt alene. Fake/Espen F her på forumet har skrevet noen artikler og en anmeldelse for meg. Har ikke fått skrevet særlig mange anmeldelser selv, men har akkurat gjort en på IGI 2. Jeg skriver alle på engelsk (siden siten min kun er på engelsk...doh!), så det er ett krav at du skriver bra engelsk for å kunne få en av dine anmeldelser på siten min (har ikke tid til å skulle oversette, har nesten ikke tid til å drive siten engang...).

Men |DevilBoy|; se gjennom siden min, og har du en vettug anmeldelse av ett nytt spill i FPS genren og kan få den til på engelsk så send den inn til meg på [email protected] . Jeg trenger flere anmeldelser på siden, så du og alle andre er hjertelig velkomne til å sende inn til meg.

Jeg har prøvd å lage ett ålreit og seriøst design på siden min og er ganske fornøyd selv, men hva synes dere andre da?

Oh jeg har bookmarket den siden :D , bra aa se at den ikke er " forsvunnet" .. bare sier det siden den ikke blir oppdatert saa ofte , men jeg viste ikke at du jobbet med den alene :wink:

Lenke til kommentar
RogueFreak: Btw. H&D2 blir delaya til oktober. :grumpy:

Lol no shit...det er nummeret før jeg gir opp å vente på H&D 2. Er ikke H&D 2 med på E3 i år blir jeg pissed off!

Her er følgende releasedatoer som verserer ute på nettet:

tothegame: 30 juli 2004

Fragland: 30 juli 2004

GameZone: 16 september 2003

PCgamereview.com: 1 september 2003

Amazon.co.uk: 30 oktober 2003

Webhallen: 30 juli 2004

Normalt stoler jeg null komma niks på webshopper, men legg merke til at det er en dato som går igjen 3 ganger her...30 juli 2004

Hvis det stemmer så er det enda 15 måneder igjen! :grumpy::grumpy:

HnDmatch.com rapporterer at spillet er 75% ferdig, så september/oktober datoene stoler jeg lite på dessverre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...