bruktCDplate Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Har en speedfight som vi bygget opp igjen siden den var en del ødelagt. Nå er den helt fin, bare ett problem. Når den er kald må jeg kjøre et par hundre meter i 20km/t, før den gradvis får mer fart, ettersom den bli varm. Hva kan være problemet? Noen som vet litt om luftfilter boksen? Den er jo på en måte delt i to. Bakerste delen er vel "hoveddelen" med filteret og selve boksen. Foran den står det en avlang boks som går inn i forgasseren. Det jeg lurer på om det er et "rør" eller lignende som skal gå fra den boksen og inn i sylinder eller noe annet, som en slags "forvarmer" slik at den går som normalt etter å ha startet den? Eller noen annet som kan være problemet? Takk:D Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Hva med å begynne å varme den opp før du kjører da? Er ikke uvanlig at de er litt rare når de er kalde. Lenke til kommentar
bruktCDplate Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2009 Skjønner hva du mener, og ja, jeg bruker å la den stå litt før jeg kjører. Men den vil fortsatt ikke kjøre fortere enn ca. 20km/t før jeg har kjørt et par hundre meter. Kjenner mange med scootere og ingen har dette problemet. Forslag til hva jeg kan bytte ut eller sjekke? Lenke til kommentar
CFM Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Skifte girolje hvis den er gammel? Lenke til kommentar
bruktCDplate Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2009 Tror vi har funnet problemet. Choken har muligens "låst" seg. Vi skal skifte den ut og se hva som skjer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå