CFM Skrevet 28. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2009 Ønsker kritikk på et bilde jeg tok rett før jul. Hva kunne blitt gjort bedre? Fyr løs Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 28. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2009 kanontøft bilde. rett på veggen spør du meg.... hvilke redigeringer har du gjort...hvis du har gjort noe i hele tatt då vel og merke Lenke til kommentar
cookie007 Skrevet 28. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2009 Et bilde som må vises stort! Nydelig Ser virkelig bra ut når det er stort.. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 28. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2009 Alle gode ting er tre, og min kommentar føyer seg bare i rekken av de andre to har skrevet. Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Var ikke meninga å ødelegge med å være nummer 4, men dette satt godt Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Hvilken linse er det du har brukt? som gir de stjernene der Helt fantastisk bilde, som passer seg bra digert på en vegg, som sagt før her. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Jaja takk for hyggelige tilbakemeldinger Har brukt et 35 år gammelt Nikkor 28mm F/3.5 med blender 8. Ikke redigert annet enn litt levels og en liten aning sharpen i PS Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Hvilken linse er det du har brukt? som gir de stjernene der Helt fantastisk bilde, som passer seg bra digert på en vegg, som sagt før her. Det som er mest relevant hvis du er ute etter difraksjonsstjerner er antall blenderlameller og formen på de (runde vs rette). Lenke til kommentar
fototim Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Her har du fanga stemningen i havna på en bra måte. Får meg til å tenke på min korte karriere som sjømann. Kjenner lukta av diesel, og hører lydene av hjelpemotoren som går. Lenke til kommentar
SCV Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 er ikke jeg noen bildeekspert da men, første som slo meg var at de lyskasterene var jævlig sterke og stjal litt av fokuset på bilde for min del. ellers utrolig kult. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Når kom innom tråden og så bildet forminsket, tenkte jeg at dette så utrolig dårlig ut. Helt til jeg åpnet i full størrelse Nydelig bilde! Gikk rett inn som skrivebordsbakgrunn Endret 29. januar 2009 av DSG Lenke til kommentar
Rodswinger Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Hei,ser ingenting jeg,som du kunne gjort bedre altså . Lenke til kommentar
gorida Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 kjedelig motiv, men et teknisk - tøft bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå