Kiro Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) -sip- Endret 28. mai 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
jaadd Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Jeg tror du bør lese retningslinjene før du legger ut et bilde, så blir moderatorene glade (eller, i alle fall ikke sure) Når det gjelder bildet var selve rosa skarp og fin, men er litt skygger på (og bak) den som kanskje ødelegger litt. Den ligger også klistra midt i bildet, som gjør komposisjonen kjedelig, sammen med en lite spennende bakgrunn. Bildet er veldig enkelt, som i seg selv ikke er en dum ting, men det går allikevel an å gjøre det mer tiltalende og spennende (komposisjon, perspektiv, lyssetting osv). Er også litt mye tomrom rundt rosa. Får litt snapshot-følelse. Nå ble det mye negativt her, og jeg føler meg egentlig ikke helt kompetent til å kommentere bildet, siden jeg selv er nybegynner. Men man lærer jo mye selv av å kommentere/studere andres bilder. Dette er i alle fall det jeg tenker om bildet, med det lille jeg har fått med meg om komponering av bilder. For alt jeg vet er jeg helt på bærtur Lenke til kommentar
Stupedama Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg ser egentlig ikke vitsen med å legge ut dette bildet i det hele tatt. Knipset og lagt inn, noe alle kunne gjort. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Det må jeg også si, virker som du bare har plukket opp en rose, fyrt kameraet på auto og knipset i vei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå