mge Skrevet 28. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2009 Snøkledde trær i vintermørket. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 28. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2009 Snøkledde trær i vintermørket. Vakkert Skulle gjerne sett litt mer himmel. Men dette går som bakgrunn på PC'en min hvertfall ;D Lenke til kommentar
cookie007 Skrevet 28. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2009 Haha, trodde først du hadde klippet fra Windowsbakgrunn eller noe Men det er et kompliment, jeg syns det var pent! Lenke til kommentar
mge Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Haha, trodde først du hadde klippet fra Windowsbakgrunn eller noe He he, nei har ikke gjort som denne personen http://www.flickr.com/photos/125867/ Men takk for kommentarer, hyggelig at dere likte bildet. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg savner å se bakken. Jeg forstår jo at det er snøen på trærne som er motivet, men jeg tror bildet ville vært bedre om man hadde sett bakken. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 31. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Jeg savner å se bakken. Jeg forstår jo at det er snøen på trærne som er motivet, men jeg tror bildet ville vært bedre om man hadde sett bakken. Jeg har også tenkt litt på det. Men jeg liker faktisk det at vi ikke ser bakken. Blir litt mer mystisk, på en måte. Men det er vel en smakssak og der er det ingen fasit. Det vi dog kan være enige om, er at du har brukt for lang lukkertid, fordi stjernen ser mer ut som sossiser enn ekte stjerner. Tom Endret 31. januar 2009 av tomsi42 Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 31. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2009 Jeg synes for så vidt er greit med litt startrails her jeg. EXIF er fjernet, men jeg gjetter på nærmere 30 sekunders eksponering. Fin nattestemning, og det gjør seg at trærne er ulikt belyst bakover i bildet. Lenke til kommentar
mge Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. januar 2009 Ja det stemmer at dette er en 30 sekunders eksponering. Hadde et 50mm på en d300 så komposisjonsmessig føler jeg at jeg ikke kunne gjort mye annet. Ønsket heller å få dybden gjennom graderingene i trærne enn å vise bakke. Himmel kunne jeg kanskje vist mer av, men ønsket ikke for mye fokus på dette her. I så fall ville jeg nok vist en del mer og heller hatt enda lenger lukker for å få frem mer "trails" etter stjernene. Dette er på en parkeingsplass ved en skiløype i vestmarka, så trærne er lyst opp av lyktene fra bilene som kommer og går. Lenke til kommentar
magnusgl Skrevet 31. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2009 Jeg synes det er bra at vi ikke ser bakken. Slik det fremstår nå er bildet veldig beroligende og stilrent. Tror fort bakken kunne ødelagt noe av dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå