Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Fjerning av tannregulering

Jambimaster

Anbefalte innlegg

Hei og hopps!

I morgen skal jeg endelig få fjerne tannregulering, men har noen spørsmål til dere som har hatt før.

Var det en ubehagelig opplevelse å ta den av? Synes aldeles ikke det var ille å få den på, men er litt spent på hvordan det er å ta den av.

Vil det ta lang tid å ta den av?

Er det ubehagelig å sette på den tynne strengen som de skal sette på etter reguleringen?

Hvordan er den platen jeg skal få senere på dagen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For jævlig, for jævlig og atter for jævlig. Det er først når man tar den av at du innser hva slags faenskap du har hatt i kjeften. Jeg var nok uheldig som fikk en voldelig og uforsiktig ortoped. Han bare rev dem av for full kraft og når han skulle borre vekk restene av limet kjørte han bokstavlig talt borret inn i tanna...fuck den styggingen!!!

Lenke til kommentar

Jeg syns det var bedre å ta den av enn det var å ta den på.

Tynne strengen som skal på etterpå? Hvis det er snakk om en enkelt streng på baksiden, er det også bedre enn å ta på hele reguleringen.

Du har med andre ord lite å grue deg til. Redigert: Med mindre man gjør som CP-Monkey og går til den billigste kjeveortopeden.

Endret av Mikachu
Lenke til kommentar
Du har med andre ord lite å grue deg til. Redigert: Med mindre man gjør som CP-Monkey og går til den billigste kjeveortopeden.

Hey! Hold deg til emnet og ikke personer lyder retningslinjene, én gang til og jeg raporterer deg.

Nei, jeg gikk ikke til den billigste, faktisk den eneste og dyreste i området. Etter at jeg hadde begynt på skolen fikk jeg vite at han var en balle på reguleringer og var voldelig som fy! Han har faktisk ry på seg for å være uforsiktig. Mange her som drar til Sandvika (en og en halv times kjøring unna) bare fordi de ikke skal til den jævelen. Har flere ganger holdt på å slå han ned mens han holder på.

I tillegg har de en hund som flyr rundt på klinikken :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...