Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Får svart skjerm når jeg starter 3d spill


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg har nettopp formatert og nå funker ingen 3d spill fra defense grid til crysis. Kjører vista 64 bit, 4870x2, 8gb ram, q9300 @ 3.1 ghz. før jeg formaterte gikk alt som smurt på spill fronten men nå er jeg helt forvirret. spillet starter og jeg hører lyden fra menyen i spillet. jeg hører også at spillet reagerer når jeg beveger musa og piltastene. problemet er at skjermen er svart og crl+alt+del, alt+f4, alt+tab får ikke bildet tilbake. eneste mulighet er å restarte maskinen ved hjelp av å trykke på knappen. får spilt minesveiper ol. men d er en mager trøst. noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har samme problem, kjørt clean install xp 32 i mitt tilfelle, og nå blir det enten svart eller stripete over hele skjermen. Lyd er på, og jeg hører menyvalg etc. Alt-tab fører til at jeg kommer til skrivebord som vanlig og når jeg går inn på spillet, fungerer det en liten stund før det blir svart igjen. Kjører med Asus a8n sli se/AMD 64 x2 4600/7900gt/2gb ram. Hadde ikke dette problemet før ny install. Bruker de siste driverne fra nvidia. Testet med GRID/GTR EVOLUTION/RICHARD BURNS RALLY. Samme feil overalt, ser ut som det blir "trigget" av at jeg går litt frem og tilbake i meny. Usikker på det siste punktet, men jeg trenger hjelp fra venner her inne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...