frank_jarle Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 PS3 Media Server støtter jo subtitle eller teksting som vi på godt norsk kaller det Har brukt DVD Decrypter til å rippe litt av DVD samlingen min til VOB filer som inneholder: Lyd: Engelsk Sub: engelsk og norsk Når jeg bruker PS3 så navigerer jeg inn på katalogen som heter "TRANSCODED" etter det jeg har forstått så skulle denne ha "brent inn" teksten på filmen slik at jeg får teksting på filmen, men dette fungerte svært dårlig. Er det noen som har fått subtitle til å fungere i PS3 Media Server? Frank Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Jeg har fått det til å fungere. Det du må gjøre (jeg måtte ihvertfall) er å gå inn å velge hvilke språk den skal ha. Fra før av lå kun fransk, så jeg fikk fransk tekst da jeg testet først. Legg til norsk først her så skal det sikkert ordne seg. Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Fantastisk noen som har fått dette på plass før meg (appreciate it). Har du mulighet til å ta en skjermbilde av de settingene du har. Mine settinger ser slik ut, men gir ikke noe resultater: Bare for å legge til så har jeg også forsøkt å endre på Audio/Subtitle priority: no,off;nor,off;en,no;eng,nor;en,en;eng,eng;en,off;eng,off;*,off Som heller ikke fungerte som ønskelig. Endret 28. januar 2009 av frank_jarle Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Du må huske og huke av for "autolode srt". Du må også huske at undertekst filen må ha AKKURAT samme navn som film filen, du må også huske at film og undertekst må ligge i samme mappe. Men huske AKKURAT samme navn. Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg kjører vist V1.00. Så ser litt anderledes ut her. Men slik ser mine innstillinger ut: print screen Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Og du får enda ikke undertekst? Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 Du må huske og huke av for "autolode srt".Du må også huske at undertekst filen må ha AKKURAT samme navn som film filen, du må også huske at film og undertekst må ligge i samme mappe. Men huske AKKURAT samme navn. Får ikke ut *.srt filer med DVD Decrypter, alt er bakt inn i VOB-filen, det er derfor jeg i grunnen ville ha itt tilbakemelding på hva folk bruker for å rippe sine egne DVDer slik at man får ut video og norsk og engelsk undertekst slik at man kan streame dette med PMS mot PS3 Frank Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Aldri prøvd det selv men tipper ganske mange ripper til DVD-ISO-image fil da dette er litt mer håndterbart enn en katalog full av VOB filer. Å bruke nyeste versjon av programmet er (nesten) alltid et sjakktrekk. Endret 17. februar 2009 av Topguy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå