Thisguy Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Hei, jeg kjører Windows xp proffessional 32 bit. Jeg installerte nylig Direct x 10 for windows xp fra Alkyproject, men til min irritasjon så fant jeg ut at dette fikk visse spill til å krasje. Jeg fikk da avinstallert direct x 10 fra pc-en min. Men når jeg nå prøver å installere direct x 9 igjen, så får jeg opp denne meldingen "An internal system error occured. Please refer to DXError.log and DirectX.Log in your windows folder to determine the problem" Ville satt stor pris på hjelp her! Mvh, thisguy Endret 28. januar 2009 av Thisguy Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 "An internal system error occured. Please refer to DXError.log and DirectX.Log in your windows folder to determine the problem" Mvh, thisguy Kan jo alltids gjøre som feilmelding sier? Men, jeg tror du må installere windows på nytt, det prosjektet er høyst uoffisielt og har null støtte fra MS Lenke til kommentar
TCi Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Kjør en repair install og fra nå av ikke installer noe som ikke er for XP. DX10 i XP er bare tull. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå