Gå til innhold

Hva er det mest sære tingen du har lært bort?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er dette noe sært da? kom igjen folkens....

Jeg måtte lære lillebroren min og gå på do for å ta seg en sjapp en, han brukte alltid gardinene til tørkepapir, rimelig ekkelt, vi har samme rom på Hytta....

:!:

Men er enig at det ikke er sære ting... Hater at folk ler av folk uten datakunnskaper... Veldig morsomt at folk som ikke har vært bort i data før, ikke er super duper datanerder med en gang

Lenke til kommentar
Den mest tragiske tingen jeg har lært bort, må være å slå på en Pc.

Husker back in 1997 da jeg var knapt 10 år. Da måtte fattern lære meg og lukke programmer.

Første PC med Windows 95.

Men hvem var det som kobla PC'n? Det var meg det. Hehe. Siden kablene bare kan kobles maks 1-2 forskjellige måter der 1 måte er rett så er det jo enkelt.

Intel P1 eller P2. 233MHz, 32 mb ram.

Lenke til kommentar
Jeg måtte finne bilder for mamma i Google, og jeg hjalp bestefar med å krysse ut en nettside i browseren.

Ikke spess sært, men siden alle nevner PC-ting..

Vel vel. For eit par dagar sidan måtte eg vise ei blondine kor Inda var på verdenskartet..

I 10. klasse..

Lenke til kommentar

Kommer ikke på noe sært, men har lært masse folk basics med PCer. Har lært et par kompiser å lage maps til CS :p

Forresten det å lære bort noen med PC er ikke sært.. "HAHAHA bestemora mi kunne ikke slå på PCen engang!". Nei selvfølgelig det hadde ikke du heller kunnet hvis du ikke hadde vokst opp med det.

Syns utviklinga er no dritt. Alle skulle levd som indianere :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...