VarCon Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Jeg lærte moren min å bruke msn Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Jeg lærte broren min å programmere Lenke til kommentar
Lasse000 Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 er dette noe sært da? kom igjen folkens.... Jeg måtte lære lillebroren min og gå på do for å ta seg en sjapp en, han brukte alltid gardinene til tørkepapir, rimelig ekkelt, vi har samme rom på Hytta.... Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 er dette noe sært da? kom igjen folkens.... Jeg måtte lære lillebroren min og gå på do for å ta seg en sjapp en, han brukte alltid gardinene til tørkepapir, rimelig ekkelt, vi har samme rom på Hytta.... Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 er dette noe sært da? kom igjen folkens.... Jeg måtte lære lillebroren min og gå på do for å ta seg en sjapp en, han brukte alltid gardinene til tørkepapir, rimelig ekkelt, vi har samme rom på Hytta.... :!: Men er enig at det ikke er sære ting... Hater at folk ler av folk uten datakunnskaper... Veldig morsomt at folk som ikke har vært bort i data før, ikke er super duper datanerder med en gang Lenke til kommentar
MVR Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Måtte lære ei venninne hvordan man tar igjen BH-en. :!: Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Den mest tragiske tingen jeg har lært bort, må være å slå på en Pc. Husker back in 1997 da jeg var knapt 10 år. Da måtte fattern lære meg og lukke programmer. Første PC med Windows 95. Men hvem var det som kobla PC'n? Det var meg det. Hehe. Siden kablene bare kan kobles maks 1-2 forskjellige måter der 1 måte er rett så er det jo enkelt. Intel P1 eller P2. 233MHz, 32 mb ram. Lenke til kommentar
jhbolle Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Dobbeltklikking er det særeste jeg noensinne har lært noen. Hvis du ikke regner å fortelle hele skolen hva som er passordet til administratorkontoen på skole-pcene som "læring". Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Jeg måtte finne bilder for mamma i Google, og jeg hjalp bestefar med å krysse ut en nettside i browseren. Ikke spess sært, men siden alle nevner PC-ting.. Endret 3. februar 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg måtte finne bilder for mamma i Google, og jeg hjalp bestefar med å krysse ut en nettside i browseren. Ikke spess sært, men siden alle nevner PC-ting.. Vel vel. For eit par dagar sidan måtte eg vise ei blondine kor Inda var på verdenskartet.. I 10. klasse.. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Vel vel. For eit par dagar sidan måtte eg vise ei blondine kor Inda var på verdenskartet..I 10. klasse.. Sett verre. Mange som ikke vet hvor alle fylkene i Norge ligger engang, og jeg er et år eldre enn deg. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Det værste jeg har vært med på, er å gi gamle folk datakurs, var noe med skolen. Utrolig hvordan folk kan ha problemer med å holde musen PÅ bordet.. de slet med at de dro den mot seg og endte opp på bordkanten.. :S Men fikk betalt så ikke så ille:D Lenke til kommentar
maglame Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg måtte lære designlæreren min (jeg går medier og kommunikasjon i 3. klasse) hvordan man justerer den innebygde drop shadow effekten i Photoshop. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg måtte vise gymlæreren min hvordan hun skulle legge meg til som "elev" i faget. It’s learning altså. Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Lillesøstra mi (10ende klasse) spurte om Islam var eit land ^^, Var rart å lære vekk at det var ein religion Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Alle har da lært læreren å skru på DVDspilleren eller prosjektoren? :-) Lenke til kommentar
Hosjkornæsj Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Jeg lærte en venn å legge noen sitt nummer tusen ganger inn i "send til kontakter" listen slik at noen får den samme meldingen tusen ganger Endret 8. februar 2009 av Hosjkornæsj Lenke til kommentar
jevli Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Kommer ikke på noe sært, men har lært masse folk basics med PCer. Har lært et par kompiser å lage maps til CS Forresten det å lære bort noen med PC er ikke sært.. "HAHAHA bestemora mi kunne ikke slå på PCen engang!". Nei selvfølgelig det hadde ikke du heller kunnet hvis du ikke hadde vokst opp med det. Syns utviklinga er no dritt. Alle skulle levd som indianere Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Vi hadde stort sett all undervisning på pc på vgs. Læreren min var 63 eller noe så det ble en del hjelping. Serlig når man er kjent som "nerden" i klassen Ble omtrent heiet opp når hun trengte hjelp. Endret 9. februar 2009 av Dynejonas Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Den mest tragiske tingen jeg har lært bort, må være å slå på en Pc. Ikke så rart om det var i Windows, siden man da må trykke 'Start' for å stoppe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå