Samiboy Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 fikk msn beskjed fra en kompis (ikke sendt frivilig)og jeg trykte da på for å se hva det er. etter det fikk jeg 60 trojanske hester som jeg ikke får fjernet... nå er det så ille at pcn ikke vil logge seg på. med en gang jeg leser av fingeren for å logge på så står det logger på noen sekunder før det står logger av.. noen som kan hjelpe meg? takker for alle svar:) Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Forsøkt å starte den i sikkermodus? Trykk F8 i oppstarten. Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 For min del så hadde jeg nok installert windows på nytt, min erfaring er at trojanere gjerne drar med seg virus som kan være vanskelig/tidkrevende å få slettet. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Last ned MBAM til skrivebordet. Velg Norsk språkdrakt-->kjør hurtig systemskann. Når MBAM er ferdig åpner den en logg,den poster du. --- Last Combofix ned ,legg på skrivebordet. Ikke klikk på vindu mens programmet kjører. post logg C:\combofix.txt Lenke til kommentar
Samiboy Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2009 Last ned MBAM til skrivebordet.Velg Norsk språkdrakt-->kjør hurtig systemskann. Når MBAM er ferdig åpner den en logg,den poster du. --- Last Combofix ned ,legg på skrivebordet. Ikke klikk på vindu mens programmet kjører. post logg C:\combofix.txt kommer meg ikke på skrivebordet engang før den begynner å logge av Lenke til kommentar
norbat Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Har du forsøkt å starte i sikker modus (tapp F8 under oppstart), slik jaar_t foreslår? Lenke til kommentar
Samiboy Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2009 ja jeg har prøvd å trykke f8 i oppstarten, men det funker ikke:( Lenke til kommentar
Grokster Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 last ned avira rescue cd: http://www.avira.com/en/support/support_downloads.html boot opp fra cden, velg engelsk flagg nede i høyre hjørne og scann hvilket os kjører du? hvis vista, last ned denne og prøv system restore: http://neosmart.net/blog/2008/windows-vist...-disc-download/ Lenke til kommentar
Samiboy Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2009 okey:) tror jeg har fikset det nå.. ;p Lenke til kommentar
norbat Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Kjør gjerne gjennom veiledningen og post loggene her i tråden din Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå