Deviljoker Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Vell det ga jo faktisk god mening, prøves ikveld ellno regner jeg med, full pinne 790 mhz! vits og klokke minnet? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Klokk alt, kjerne, minne og shader, iallefall hvis du skal ha maks score ut av kortet. Skal det maxes helt ut, så er det klokking av alt som gjelder. Endret 4. mars 2009 av Brian Lenke til kommentar
Deviljoker Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Shader klokk fikk jeg ikke opp under ATI sin overklokkingsmeny i drivern tror jeg. more softwares!: p Lenke til kommentar
Brian Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 AtiTool mener jeg har denne funksjonen, eller så var det eXpertool som hadde det. Mener iallefall sistnevnte hadde mulighet for shader klokking. Lenke til kommentar
Deviljoker Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Nå har jeg testet litt.. satt core til 760, memory til 900 og fan til 100%, dette resulterte i et sekunds svart skjerm + feilmelding fra ATI. argh.. Edit; dette var da i drivern jeg klokket... arti lyd fra skjermkortvifte på 100% riktignok, men det var vell det eneste morsomme med det: p Endret 4. mars 2009 av Deviljoker Lenke til kommentar
Brian Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Kjører selv 790/1150 på mitt kort 24/7 akkurat nå, før jeg har begynt å tyne det. Hvor mye klokket du opp om gangen? Regner med at ditt kort også fint skal takle den klokken. Har du sjekka at strømforsyninga takler denne ekstra klokkinga og ikke blir for svak? Endret 4. mars 2009 av Brian Lenke til kommentar
Deviljoker Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 eg skal døda min psu. Lenke til kommentar
Deviljoker Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Da har jeg vell nesten bestemt meg for at jeg snart må gi meg med OC til mer hardware ankommer boligen: / trist men sant jeg har rett og slett ikke god nok PSU. Jeg tar imot forslag til åssen hardware som er smart og kjøpe, benq 22" og 1000watt PSU(hvilken? Mist?) i første omgang, om hardware regner seg til i7 eller ei venter jeg og se på til P55 ankommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå