Deviljoker Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) du som har så syk GPU burde vell score greit der... min score er... sørgelig: ( Edit; auto ja, takker: ) Endret 17. februar 2009 av Deviljoker Lenke til kommentar
Deviljoker Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 mye får du i 3dmark 06 egentlig? Lenke til kommentar
Ottesen Skrevet 17. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 Får 18k akkurat på 3dmark06. Hadde jeg bare hatt quad-core eller den nye i7 hadde jeg fått mye mer. Jeg får 3300 poeng på cpu score, mens feks en med quadcore på samme mhz jeg har får 5500-5700 poeng Lenke til kommentar
Deviljoker Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 dæven... får 14k på 3.6 ghz klokk jeg:( Lenke til kommentar
Deviljoker Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 hvilken quadcore var dette btw ? Lenke til kommentar
Ottesen Skrevet 17. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 Den jeg mente ? Tok bare en gammel quad (65mn) som eksempel. Man får endel mer poeng med quadcore i 3dmark'n. Jeg tenkte på feks q6600. Lenke til kommentar
Deviljoker Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 ah, ok sånn ja: ) Hmm.. vet du noen gode CPU kjølere som ikke trenger så alt for mye plass? Lenke til kommentar
Ottesen Skrevet 17. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 Husker ikke helt for å være ærlig, er en stund siden jeg byttet til vannkjøling. Tror jeg hadde noe Ocz greier før som ikke var så veldig stor men fungerte bra... Lenke til kommentar
Deviljoker Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 heh, oki, takker for svar da Ottesen.. jeg får vell søke litt.. måle litt.. kjøpe litt.. og klokke litt jeg da:p Lenke til kommentar
Deviljoker Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 Tror jaggu det går med noctua NH-U12P.. 2 millimeter om og gjøre så da burde pokker meg produsenten ha skrevi riktig: D Lenke til kommentar
Brian Skrevet 17. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 Passer sikkert, hvis ikke er det bare å slå litt på kabinettdøra og lange en liten fordypning. Lenke til kommentar
Deviljoker Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 om det ikke passer med kabinettdør på, tar jeg den bare av.. problemet er at den blir sittendes inntil PSU: D Lenke til kommentar
Brian Skrevet 17. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 Det som ikke passer lager du plass til. Dremel, og div utstyr er kjekt å ha. Men den vil helt sikkert passe. Lenke til kommentar
Deviljoker Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 Dremel og slegge ligg i verkstedet det vett:D er ikke redd for og skade PSU kabinettet litt Ellers.. syns du jeg burde kjøpe med extra vifte? det følger vell med en om jeg husker rett, men mange som monterer på 2: o Lenke til kommentar
Brian Skrevet 17. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 Tror ikke det er så voldsomt mye å hente på det, så lenge luftgjennomstrømminga i kabinettet er grei fra før så vil du sikkert ikke merke rare forskjellen med to vifter. Men har du råd og lyst, hvorfor ikke? Har du lyst har du lov heter det vel. Lenke til kommentar
Deviljoker Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 råd har jeg vell altids... og hvis jeg snur vifta bakerst i kabinettet har jeg jo en som blåser rett på uansett, så luftstrømminga er ikke store problemet heller. men.. om jeg snur den viften så tar jo den praktisk talt litt av varmen fra PSU og blåser rett inn i kabinettet: o Lenke til kommentar
Brian Skrevet 17. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 Kald luft inn foran, vifta drar kaldlufta igjennom kjøleblokka på cpu, og den bakerste vifta i kabinettet drar varmlufta videre ut. Da har du en mest optimal luftgjennomstrømning. Lenke til kommentar
Deviljoker Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 Hmm.. da må jeg nok modde litt mer på kabinettet... har en vifta foran, men den strømmen fra den stopper ved harddiskene(som den sitter inntil) så da må jeg nok sette harddiska lenger opp, fjerne den delen av kabinettet som harddiska sitter i nå, og da tror jeg det er i boks etter det gitt: D sounds good? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 17. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 Høres helt greit ut det ja, blir sikkert bra. Lenke til kommentar
Deviljoker Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 også tenkt på Asus silent knight, siden den ikke er så høy... men siden noctuan har blitt testet av HW, går jeg nok for den. dæven, la akkurat merke til hvor lang denne tråden har blitt:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå