bandyboy Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Oppdaget forleden dag at jeg har mindre enn 1 gigabyte igjen på harddisken, så derfor har jeg tenkt å kjøpe en ekstern. Derfor lurer jeg på hva slags det er jeg skal kjøpe. Er det bare å kjøpe en hvilken som helst USB harddisk, eller er det noe ekstra jeg må ta hensyn til? Jeg leste hva han mannen fra Nordisk Film Internal (vet ikke helt hva det heter) svarte på spørsmål fra leserne, men jeg finner ikke artikkelen PS: Er ikke så proff på PC utrykk, så prøv å forklare så jeg forstår Lenke til kommentar
laurell Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Som ekstern harddisk så bruker jeg denne. Veldig enkel og grei, trenger heller ikke ekstra strømforsyning, den tar bare strøm fra USB-kabelen. Om den er for stor så er der også mindre og billigere versjoner. Om du vil skifte harddisken din så kan du lese denne tråden. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Husk at harddisken må være i FAT32 format for at den skal virke i PS3 da. Det er vel de fleste eksterne harddisker som selges i dag? Men hva er det du har på PS3 din? Er det film, musikk og bilder kan du bruke ekstern til dette. Demoer, spill og andre ting du kan instalere på PS3 kan ikke instaleres på en ekstern harddisk, dette må ligge på en intern harddisk. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 som de to overnenvte anbefaler jeg deg å kjøpe en ny INTERN disk.. ikke ekstern. Kjøp feks en 320gb disk, koster vel rundt 500kroner. Du kan ta sikkerhetskopi av ALT som ligger på din interne disk ved hjelp av ps3en sin backup-løsning Lenke til kommentar
Golwon Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 som de to overnenvte anbefaler jeg deg å kjøpe en ny INTERN disk.. ikke ekstern. Kjøp feks en 320gb disk, koster vel rundt 500kroner. Du kan ta sikkerhetskopi av ALT som ligger på din interne disk ved hjelp av ps3en sin backup-løsning Enig her! Har selv oppgredert min PS3 med ny intern disk. se her for hvordan: http://www.gamespot.com/features/6176090/index.html Lenke til kommentar
bandyboy Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2009 som de to overnenvte anbefaler jeg deg å kjøpe en ny INTERN disk.. ikke ekstern. Kjøp feks en 320gb disk, koster vel rundt 500kroner. Du kan ta sikkerhetskopi av ALT som ligger på din interne disk ved hjelp av ps3en sin backup-løsning Da blir det en intern harddisk til meg, men når jeg skal ta backup av spill og demoer, hva skal jeg legge det på? Kan jeg ta en hvilken som helst USB-harddisk til det, eller hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 som de to overnenvte anbefaler jeg deg å kjøpe en ny INTERN disk.. ikke ekstern. Kjøp feks en 320gb disk, koster vel rundt 500kroner. Du kan ta sikkerhetskopi av ALT som ligger på din interne disk ved hjelp av ps3en sin backup-løsning Da blir det en intern harddisk til meg, men når jeg skal ta backup av spill og demoer, hva skal jeg legge det på? Kan jeg ta en hvilken som helst USB-harddisk til det, eller hvordan gjør jeg det? En usb harddisk funker fint ja. Selv bruker jeg ipod. Lenke til kommentar
Golwon Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 som de to overnenvte anbefaler jeg deg å kjøpe en ny INTERN disk.. ikke ekstern. Kjøp feks en 320gb disk, koster vel rundt 500kroner. Du kan ta sikkerhetskopi av ALT som ligger på din interne disk ved hjelp av ps3en sin backup-løsning Da blir det en intern harddisk til meg, men når jeg skal ta backup av spill og demoer, hva skal jeg legge det på? Kan jeg ta en hvilken som helst USB-harddisk til det, eller hvordan gjør jeg det? Ja, du kan bruke hva som helst, så lenge det er formatert i FAT32. Men vær obs på at oppdateringer tar mye plass, så du kan slette de for og spare disk plass om du bruker minne pen. Spillene vil laste ned de oppdateringene igjen når du begynner og spille igjen. Lenke til kommentar
bandyboy Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Takk for hjelpen Blir det forhåpentligvis ny intern harddisk på meg snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå