Cycl0ps Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Skal bestille noe saker fra psdata nå også har jeg hatt lyst på en ny skjerm. Så jeg lurer p om denne skjermen er noe tess, eller er ok for prisen. Altså om det er verdt pengene og om det er nooen som har noen tlbake meldinger om den. Tusen takk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Hca du ville kjøpe sa du? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Litt vanskelig å svare så lenge jeg ikke er synsk Lenke til kommentar
Cycl0ps Skrevet 15. april 2003 Forfatter Del Skrevet 15. april 2003 ooops! denne Hyundai Monitor 19" TCO95 DynaFlat-X 30-110kHz 1600x1200 @ 85Hz Silver/Black Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Ville heller brukt litt mer penger på å kjøpe en annen skjerm. Har hatt en slik Hyundai selv. Var plaget med uskarpt bilde, masse små(nesten usynlige) vertikale striper og at den var vanskelig å stille inn. Så jeg var ikke fornøyd med Hyundai. Jeg byttet til en skjerm med Diamondtron billedrør(Viewsonic p95f). Det var en helt annen verden. Så min erfaring er at man bruker litt penger på skjerm. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Ville heller spandert på meg en LCD sjerm hvis jeg var deg. CRT er kun for ihugga gamere, det finnes nok av lcd-skjermer som tilfredsstiller de flestes behov. En 17" LCD vil ha rundt samme synsvinkel som en 19" CRT og ta mye mindre plass, bruke mindre strøm og ta seg mye bedre ut Men på den andre siden, så koster de mer. Men en 17" kan du få for under 4k nå til dags, og 15" er helt nede i 2k. Men du gjør som du vil Lenke til kommentar
Dirty Water Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Eizo T766 En helt annen prisklasse men. Har hørt at Samsung Syncmaster 959NF er bra, men har ikke testet den selv - koster 3322 kr på komplett.no. Ikke kjøp skjerm med Dynaflat billedrør, det er ikke noe særlig. Kjøp heller Trinitron, Flatron, eller Diamondtron. Den Samsung Skjermen over er Diamondtron. Lenke til kommentar
Cycl0ps Skrevet 15. april 2003 Forfatter Del Skrevet 15. april 2003 Ja jeg har tenkt på det litt og tror jeg slapper a litt til jeg kjøper seng først så etter det kan jeg sjekke hvor stor lommeboken er. Klarer noen uker til med denne skjermen. Ingen syntes jmdata.as hadde vært et fint selskap som mulig kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Ja jeg har tenkt på det litt og tror jeg slapper a litt til jeg kjøper seng først så etter det kan jeg sjekke hvor stor lommeboken er. Klarer noen uker til med denne skjermen.Ingen syntes jmdata.as hadde vært et fint selskap som mulig kan hjelpe meg? Fikk en compaq 22" fra jmdata som er brukt bare noen mnd kan ikke se at den har vert i bruk, dette er en mega bra skjerm og sparte ca 8000,- i forhold til web pris på en sånn ny i dag Lenke til kommentar
Cycl0ps Skrevet 15. april 2003 Forfatter Del Skrevet 15. april 2003 HVordan betalte dere på forhånd egentlig? Satt inn penger eller hvordan gjorde dere det? Hvordan bestilte du den? Spurte du om de hadde den og den skjermen inne eller hvordan gjorde du det? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 du kan gå på siden deres å laste ned en liste over hva de har eller du kan ringe dem Lenke til kommentar
Cycl0ps Skrevet 16. april 2003 Forfatter Del Skrevet 16. april 2003 Ja, jeg vet det. Men de får sikkert inn nye ting hele tiden og du oppdaterer den listen sikkert ikke alltid med en gang de får noe nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå