Complexity Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Kjøpte for en stund siden ett tastatur på biltema til min stasjonære pc, kostet 79,- elns. Orange og bueformet. Tastaturet er helt greit, godt å skrive på Men, det tåler ikke kulde Er borte i helgene og skrur da av maskinen. Når jeg kommer tilbake er det som oftest litt kaldt på rommet mitt, og da er tastaturet helt dødt. uavhengig av hvilken usb port jeg bruker. må bruke ett annet tastatur, til det er blitt litt varmt i rommet, før jeg kan plugge i biltematastaturet og få liv i det. Trodde først at det kansje var noe annet tull, siden maskinen hadde stått avslåttt bestandig før dette skjedde, men fikk nettop bevis på noe annet Har spilt LFS med G25 i hele dag, så ble rimelig varm i trøya. åpna vindue bak maskinen, og ca 5 minutt etterpå da jeg skulle restarte løpet var tastaturet dødt igjenn Er ikke noe stort problem sånnsett, kan bare kjøpe nytt tastatur, men lurer på hvorfor dette skjer? har hendt helt siden jeg kjøpte det 0o kan det være noen motstander eller andre komponentet som endrer verdi etter temperaturen eller? Noen som har en logisk forklaring? mvh. Complexity Endret 28. januar 2009 av Complexity Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå