Goranlol Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Eg er no på leiting etter ei "gamal" norsk nettside. Dei som dreiv sida var ganske tydelig studentar i alderen 17/18. Sida inneholdt alt frå guider om lucid dreaming til klagebrev for produkter. Sida inneholdt og div. latterlege guider om korleis ein skulle bla. ta bussen. Husker og at sida hadde ein artikkel der fleire(?) av medlemmane sto å kø for å sjå Ringenes Herre på premieredagen. Nokon som veit kva side eg snakkar om? Sida hadde eit litt usakleg navn, sikkert derfor eg ikkje klarer å huske den. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Hm.. gidderikke.no feks? Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 Var ikkje den sida, men designet virka noko kjent. Lenke til kommentar
xylitol Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 http://www.tragisk.com/ Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 Takk til xylitol! Irriterte meg grønn på at eg ikkje huska sida. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå