Yep Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Fikk dette oppsette for min kommede pc (videoredigering/musikkinspilling). Fins det alternativ kabinetter for oppsette? kunne godt tenk meg firewire port i front siden jeg driver med videoredigering. 192kps er det en ok lydkvalitet med tanke på inspilling? utak for prosjektor? plass til 2 Optisk leser/brenner, Kabinett: Antec Sonata III Kabinettvifter: Noctua NF-S12-800 (2stk av disse) Hovedkort: Asus M3A78-T Ram: G.SKILL 8GB DDR2 Kit (4x2GB) PC2-6400 Prosessor: AMD Phenom II X4 940 Prosessor kjøler: Noctua NH-U9B Skjermkort: HiS Radeon HD 4670 1GB GDDR3 iSilence 4 Lydkort: Asus Xonar D2 Harddisk: Samsung SpinPoint F1 750GB Optisk leser/brenner: Samsung WriteMaster SH-S223F Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Du skulle ha kjøpt deg en bærbar du, som trenger alle disse ingangene samtidig Lenke til kommentar
Yep Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 bærbar står ikke høyest på lista :-) selv om de er greie å frakte rundt. liker inganger og kabler, teknologi Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå