Abnorm Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Photoshop: dårlig bilde ved import av ESP fil Prøver å importere en ESP-fil, men etter jeg har importert og trykket enter for å bekrefte størelsen eller hva nå det er, forsvinner mye av fargen på bilde! blir veldig tåkete. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Kanskje den er på en annen Mode. Prøv å bytt til RGB hvis det ikke er fra førav Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Den er allerede i RGB. Her er filen, hvordan blir den hos dere? Endret 29. januar 2009 av frecjoha Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Adobe Illustrator viser den fint. PS4 viser det dårlig... Kan jeg hjelpe deg ved og lagre den i et annet format ved og bruke AI? Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2009 Adobe Illustrator viser den fint.PS4 viser det dårlig... Kan jeg hjelpe deg ved og lagre den i et annet format ved og bruke AI? Det kan du helt sikkert. Filen er egentlig ønsket i PDF. Lenke til kommentar
phax Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Photoshop viser den helt fint her.. Men siden det er vektor grafikk så er det bedre å bruke illustrator til å lage en pdf. edit: lagret den som pdf for deg. To varianter, en der jeg blåste tegningen opp iforhold til formatet. eps.pdf eps_redigert.pdf Endret 29. januar 2009 av phax Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2009 Takk skal du ha, men jeg oppdaget et problem på de PDF filene, som også jeg sliter meg. Zoom inn de sorte firkantene, der ser du noe er forskjøvet. Vet du grunnen til dette? Lenke til kommentar
phax Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Det er slik på orginalfilen også, så dette er nok bare slurv fra tegneren sin side. Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Men når jeg åpner tegningen i AutoCAD, er den helt i orden. Problemet må da være når jeg velger å save i ESP? Endret 29. januar 2009 av frecjoha Lenke til kommentar
phax Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Ja må vel være der en plass problemet ligger, eps filen er hvertfall nøyaktig lik pdfen. Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2009 Men mange takk skal du ha... Så får jeg se litt på det med lagringen til esp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå