Ting123 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Er dette Dame eller Herre sko? Jeg regner nesten med at Det er herresko siden størelsene bare er fra 41 til 45. Men jeg er ikke sikker Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Det er herresko ja.. Men de er jo så stygge! *grøss*. Og håper ikke du skal bruke sånne tynne, og kalde sko nå på vinteren? Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Jeg ler av alle fjortissene som bruker slike sko nå når det er mye snø ute. Her ser jeg folk med de hele tida selv når det er vinter. Fjortissene brukte alle sparepengene sine på slike sko for å være "kul" og har ikke råd til noen vintersko Det er herresko Endret 28. januar 2009 av Overdox Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg ler av alle fjortissene som bruker slike sko nå når det er mye snø ute. Her ser jeg folk med de hele tida selv når det er vinter. Fjortissene brukte alle sparepengene sine på slike sko for å være "kul" og har ikke råd til noen vintersko Det er herresko Enig der, men de finner kanskje ikke annet enn sånne "Fjellsko", som de synes er stygge, og velger da de skoene de synes er fine, og driter i om de er varme eller ikke. Jeg sliter selv med å finne fine vintersko.. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Det gjord jeg også, helt til jeg kom over disse med pels inni. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå