pumaen Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2009 Du tror ikke mennesket har blitt til ved evolusjon? Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Så du vil heller diskutere muligheten for at aper, delfiner eller andre dyr på ett eller annet vis skal evolusjonsmessig ta igjen menneskets overlegne hjerne? Sorry, det blir langt utenfor topic, men jeg skal ta kommentaren din til etteretning... Lenke til kommentar
pumaen Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Bra. Selvfølgelig kan de ta oss igjen. Jeg er klar over at det er off topic, men jeg må sette folk på plass når de kommer med ubegrunnede påstander. Endret 29. januar 2009 av pumaen Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg tror ikke at mennesker har utviklet seg fra apen, nei. Men dette blir så off topic, at jeg tviler på at vi kan diskutere dette her. Lenke til kommentar
pumaen Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2009 Evolusjonslæren kommer fortsatt seint inn i skoleundervisningen, skjønner jeg. Vi har ikke utviklet oss fra apen; vi er aper, og vi har felles forfedre med Julius. Ikke bare med sjimpansene, menn med alle andre dyr på jorda. Du er sannsynligvis i familie med enhver mygg på planeten vår. Jeg synes det er en intellektuell og udtanningsmessig katastrofe at evolusjonslæren ikke er pensum på barneskolen. Men nok om det. Om et par år har du forhåpenglitvis forstått litt mer. Hvis du vil være tidligere ute, har du denne: http://www.wellcome.ac.uk/Professional-res...ution/index.htm Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Lol jeg er ikke en 12 år gammel jente, jeg er en gutt på 17. Utrolig hvor mange som faller i den fella Og ja, jeg har lært om eveolusjonen, men velger å ikke tro på den. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jente 12, gutt 17, argumentet hans gjelder fordet Forøvrig en fillesak Ps. I ettertid ønsker Von der Lippe å presisere at hun ikke kritiserer TV 2s håndballsendinger i sin helhet, men påpeker kun forholdene for kjønnsperspektivene i media. Mlig hun også har skjønt det.. Lenke til kommentar
pumaen Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) jeg har lært om eveolusjonen, men velger å ikke tro på den. Da har du ikke lært nok om biologi og evolusjon. Du er klar over at det er enda sykere enn å ikke tro på gravitasjonsteorien? Endret 29. januar 2009 av pumaen Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Bra. Selvfølgelig kan de ta oss igjen. Jeg er klar over at det er off topic, men jeg må sette folk på plass når de kommer med ubegrunnede påstander. I de ekstremt fruktbare, radioaktive, varme kildene utenfor Sellafield, der delfinmutantene yngler som kaniner, da eller? Eller i kloakken under New Yorks myldrende folkeliv, hvor det lever mengder av reptiler skylt ned i do? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå