Gå til innhold

Heriloom skuldre + WG shoulder ench = ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
nice, er det sånn at du kjøper itemet og da er det BoE. Så kan du bare maile det til en av mine egne alts?

Det er vel Account bound = bindes ikke til noen char, men til kontoen din. Tror ikke du kan sende det på tvers av servere (vanlige in-game mail regler gjelder vel), så det bindes i praksis til en server vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Er det noe sted man kan se hvor bra disse itemene er hver level? Er vanskelig å se om et item er bedre eller dårligere en det jeg allerede har på alten.

Skuldrene gir deg jo 10% mere xp, saa vanskelig og ikke velge dem naar man skal lv 1-80.. ;)

Og utifra det jeg ser paa quest rewards items, er de alltid litt bedre enn det man faar i rewards. (i allefall plate)

Lenke til kommentar
Er det noe sted man kan se hvor bra disse itemene er hver level? Er vanskelig å se om et item er bedre eller dårligere en det jeg allerede har på alten.

http://www.wowhead.com/?item=42943

Click the "Link" button and Ctrl-C it, and then Ctrl-V it in-game on your alt, and it'll show the stats for your level.

Fant det der på et forum, har ikke en aktiv konto selv så fikk ikke testet. Men du kan prøve det ut. Linken der viser til Bloodied Arcanite Reaper, så du må først finne det itemet du vil kjøpe, å så følge hva som står.

Håper det virker :)

Nesumar

Lenke til kommentar
Jeg tipper skuldrene er klassifisert som mail frem til level 40.

Det er riktig.

Cloth stays cloth, plate turns in to mail from 1-40 and then back to plate at 40 upon training the skill, and mail turns in to leather 1-40 and then back to mail at 40 upon training the skill.
Endret av Matsemann
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

"Heirloom items cannot be enchanted with anything that will bind the item to the character nor enchants with level restrictions, or runes. The items are listed as being item level 1, and treated as such when testing eligibility for a high level ehancement"

Fra wowwiki

Du kan f.eks enchante Crusader på våpen og bare plowe gjennom mobs. :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...