xxxmercedesxxx Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 hei =) er det noen som vet om et bra program som du kan se på bilder å høre på musikk, ? et bibiliotek med bildene mine og musikken min... takk for hjelp Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 hei =) er det noen som vet om et bra program som du kan se på bilder å høre på musikk, ? et bibiliotek med bildene mine og musikken min... takk for hjelp Selv byttet jeg til Teen Spirit. Vet ikke om man kan se på bilder fra biblioteket ditt men det laster ned bilder og viser bilder av album koveret, og bilder av bandet/artisten osv. Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Songbird Viser bilder (mulig du mp instalere addon for det, husker ikke) Lenke til kommentar
Engberg Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hvis du vil ha musikk og bilder, kan du jo like greit bruke Windows Media Player? Personlig foretrekker jeg Winamp og har ikke noe spesielt program for bilder, men det er jo opp til deg. Lenke til kommentar
ssf Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 J. River Media Center er perfekt for det, men du må betale en liten slant Personlig foretrekker jeg to adskilte programmer for det, så jeg bruker mediamonkey til musikk og windows fotogalleri til bildene. Men J. River media Jukebox (eller var det music??) er gratis, og støtter bare musikkbiten. Brukte det før mm, og det anbefales Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå