Gjest bekjymret_gutt_16 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Hei, jeg har et lite problem. Jeg er en 16 år gammel gutt som har en kjæreste (samme alder). Bor relativt nære hverandre og har en del sex. Hun går på p-piller så prevensjon er ordnet. Lurer på en ting thought, hver ganger jeg får utløsning inni henne og går av henne renner alt sædet ut igjen. Kan dette ha noe med at jeg tar diverse kost tilskudd (tar proteiner og kreatin til trening), eller er det noe galt med lukkemuskelen hennes? Enkelte ganger har hun lagt en tampong inni etter at vi er ferdige. Håper på gode og hjelpende svar. Vil helst være annonym i og med at flere av mine venner holder til her inne Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Det er ikke noe galt med sæden din. Det der er helt normalt. Lenke til kommentar
granny Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Unnskyld.. men jeg MÅ bare spørre: Hvor i all verden tror du at sæden blir av hvis den ikke skal komme ut igjen??? Lenke til kommentar
Gjest bekjymret_gutt_16 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Unnskyld.. men jeg MÅ bare spørre: Hvor i all verden tror du at sæden blir av hvis den ikke skal komme ut igjen??? Ikke nødvendig med å ha en agressiv tone.. Jeg aner ikke, er jo derfor jeg spørr her. Har lett lenge på klaraklok også men har ikke fått noe svar. Har jo hørt at sæd var rikt på proteiner og tenker såpass at kroppen gjerne tar det opp? Lenke til kommentar
granny Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Unnskyld.. men jeg MÅ bare spørre: Hvor i all verden tror du at sæden blir av hvis den ikke skal komme ut igjen??? Ikke nødvendig med å ha en agressiv tone.. Jeg aner ikke, er jo derfor jeg spørr her. Har lett lenge på klaraklok også men har ikke fått noe svar. Har jo hørt at sæd var rikt på proteiner og tenker såpass at kroppen gjerne tar det opp? Hvor i all verden får du det fra at jeg er aggressiv? Det var kun et spørsmål? Tenkte kanskje du hadde noen tanker om det siden du tror det er feil at den renner ut igjen. Det er kun et fåtall av sædcellene som forsøker å nå fram for å befrukte et eventuelt egg. Det aller meste renner ute igjen ganske kjapt... Så det er helt normalt. Endret 28. januar 2009 av granny Lenke til kommentar
Gjest bekjymret_gutt_16 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Unnskyld.. men jeg MÅ bare spørre: Hvor i all verden tror du at sæden blir av hvis den ikke skal komme ut igjen??? Ikke nødvendig med å ha en agressiv tone.. Jeg aner ikke, er jo derfor jeg spørr her. Har lett lenge på klaraklok også men har ikke fått noe svar. Har jo hørt at sæd var rikt på proteiner og tenker såpass at kroppen gjerne tar det opp? Hvor i all verden får du det fra at jeg er aggressiv? Det var kun et spørsmål? Tenkte kanskje du hadde noen tanker om det siden du tror det er feil at den renner ut igjen. Det er kun et fåtall av sædcellene som forsøker å nå fram for å befrukte et eventuelt egg. Det aller meste renner ute igjen ganske kjapt... Så det er helt normalt. Ah okei, jeg beklager. Opplevde det som et angrep mot meg. Men takker for svar.. fikk svar fra en annen side også som sa det samme Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Det er kun et fåtall av sædcellene som forsøker å nå fram for å befrukte et eventuelt egg. Det aller meste renner ute igjen ganske kjapt... Så det er helt normalt. Hehe, så resten svømmer tilbake igjen? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Jeg har 0 peiling på dette men når man går på p-piller blokker man for inngangen til livmoren og da har ikke sæden noen annen vei en ut? Lenke til kommentar
treant Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) P-piller er en form for medisin som gjør at dama skiller ut diverse hormoner. Det fører til at hun ikke får, eller hemmer eggløsningen hennes. fører også at "halsen" til livmoren til å trenge seg sammen for å hindre at sæden kommer inn. Endret 28. januar 2009 av vjhn90 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Jeg har 0 peiling på dette men når man går på p-piller blokker man for inngangen til livmoren og da har ikke sæden noen annen vei en ut? Kommer an på størrelsen på P-pillene.... Hvia man tar de intramusiøst kan det fort bli et problem med størrelsen, og huff a meg.... Hadde jeg vært dere hadde jeg enten ringt House eller Snåsamannen, eller kanskje fulgt meg i timen om blomster og sommerfugler PS! Granny lurer veldig på det samme, og har ringt Snåsamannen, men han visste heller ikke?? Dette kan fort bli et stort samfunnsproblem hvis vi ikke står sammen og krever et svar fra myndighetene! Hadde jeg vært deg hadde jeg ringt en rørlegger! Endret 28. januar 2009 av trn100 Lenke til kommentar
granny Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Det er kun et fåtall av sædcellene som forsøker å nå fram for å befrukte et eventuelt egg. Det aller meste renner ute igjen ganske kjapt... Så det er helt normalt. Hehe, så resten svømmer tilbake igjen? Ja det er jo derfor det kommer ut igjen når man går på p-piller.. for da er det ingen vits å prøve... Jeg har 0 peiling på dette men når man går på p-piller blokker man for inngangen til livmoren og da har ikke sæden noen annen vei en ut? Så hvis man ikke går på p-piller hvor blir det da av sæden? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Herregud, gikk dere glipp av seksualundervsningen eller? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg har 0 peiling på dette men når man går på p-piller blokker man for inngangen til livmoren og da har ikke sæden noen annen vei en ut? Nei, nei og atter nei. P-piller tilfører kroppen et hormon som hindrer egget å feste seg i livmorsveggen fordi de lurer kroppen til åtro at den allerede er gravid. Lenke til kommentar
Leonie Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Hei, jeg har et lite problem. Jeg er en 16 år gammel gutt som har en kjæreste (samme alder). Bor relativt nære hverandre og har en del sex. Hun går på p-piller så prevensjon er ordnet. Lurer på en ting thought, hver ganger jeg får utløsning inni henne og går av henne renner alt sædet ut igjen. Kan dette ha noe med at jeg tar diverse kost tilskudd (tar proteiner og kreatin til trening), eller er det noe galt med lukkemuskelen hennes? Enkelte ganger har hun lagt en tampong inni etter at vi er ferdige. Håper på gode og hjelpende svar. Vil helst være annonym i og med at flere av mine venner holder til her inne Det er da vel helt normalt, og det er absolutt ikke noe galt med lukke muskelen hennes. Personlig så ville jeg vel vært mer bekymret om det ikke kom ut igjen? Men hei, du har allerede fått en god del dugende svar her. Endret 29. januar 2009 av Leonie Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg har 0 peiling på dette men når man går på p-piller blokker man for inngangen til livmoren og da har ikke sæden noen annen vei en ut? Nei, nei og atter nei. P-piller tilfører kroppen et hormon som hindrer egget å feste seg i livmorsveggen fordi de lurer kroppen til åtro at den allerede er gravid. Den gjør det å, vi har i allefall lært at dem gjør 3 forskjellige ting på skolen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Det er det eneste riktige. Har dere lært noe annet så har du hatt inkompetente lærere. Lenke til kommentar
Gjest bekjymret_gutt_16 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 P-piller er en form for medisin som gjør at dama skiller ut diverse hormoner. Det fører til at hun ikke får, eller hemmer eggløsningen hennes. fører også at "halsen" til livmoren til å trenge seg sammen for å hindre at sæden kommer inn. så dersom det ikke kommer noe sæd ut igjen av henne vil det si at hun da er blitt befruktet? eller at hun har glemt pillen en dag og bør ta angrepille? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 P-piller er en form for medisin som gjør at dama skiller ut diverse hormoner. Det fører til at hun ikke får, eller hemmer eggløsningen hennes. fører også at "halsen" til livmoren til å trenge seg sammen for å hindre at sæden kommer inn. så dersom det ikke kommer noe sæd ut igjen av henne vil det si at hun da er blitt befruktet? eller at hun har glemt pillen en dag og bør ta angrepille? Se dette svaret: Jeg har 0 peiling på dette men når man går på p-piller blokker man for inngangen til livmoren og da har ikke sæden noen annen vei en ut? Nei, nei og atter nei. P-piller tilfører kroppen et hormon som hindrer egget å feste seg i livmorsveggen fordi de lurer kroppen til åtro at den allerede er gravid. Det er et stort proplem at folk som ikke aner hva de preiker om svarer i trådene her og sprer misinformasjon. Om noe av eller mesteparten av sæden renner ut eller ikke har ingen ting å si på befruktning. Slike svar som rudde93 og vjhn90 kommer med blir du bare nødt til å overse. Det har ingen ting med virkeligheten å gjøre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Dersom det ikke kommer noe som helst sæd ut og hu blir befrukta av den grunn, så kan du bare glede deg til å bli far til noen hundretusen små barn. Seriøst. Har dere ikke hatt noe sexualundervisning? Ikke bekymre deg så mye for å bli pappa så lenge dama tar pastillen sin. Pul og nyt, ikke studer hvor mange liter som kommer ut igjen. Lenke til kommentar
treant Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 P-piller er en form for medisin som gjør at dama skiller ut diverse hormoner. Det fører til at hun ikke får, eller hemmer eggløsningen hennes. fører også at "halsen" til livmoren til å trenge seg sammen for å hindre at sæden kommer inn. så dersom det ikke kommer noe sæd ut igjen av henne vil det si at hun da er blitt befruktet? eller at hun har glemt pillen en dag og bør ta angrepille? Se dette svaret: Jeg har 0 peiling på dette men når man går på p-piller blokker man for inngangen til livmoren og da har ikke sæden noen annen vei en ut? Nei, nei og atter nei. P-piller tilfører kroppen et hormon som hindrer egget å feste seg i livmorsveggen fordi de lurer kroppen til åtro at den allerede er gravid. Det er et stort proplem at folk som ikke aner hva de preiker om svarer i trådene her og sprer misinformasjon. Om noe av eller mesteparten av sæden renner ut eller ikke har ingen ting å si på befruktning. Slike svar som rudde93 og vjhn90 kommer med blir du bare nødt til å overse. Det har ingen ting med virkeligheten å gjøre. Kan du si meg hvor jeg tar feil? vær så snill å bortvis at p-piller IKKE inneholder hormoner som hemmer eggløsningen og på den måten hindrer graviditeten i å oppstå - dvs. det skjer ikke noen befruktning av kvinnens eggcelle med mannens sædcelle. vær så snill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg