Mikaelp Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 sliter med og få alle sangene på itunes i samme album under ett album bilde? noe som har noe tips. legger med ett bilde: Lenke til kommentar
Henrikse Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 marker alle sangene du vil ha under et album, gå inn på vis info, slett albumtittel eller endre den, trykk ok. Gå inn på vis info igjen og skriv inn riktig albumtittel. Hvis dette ikke funker så legger du til bildet for alle sammen mens du er inne på vis info for alle. Hvis dette ikke funker så gir du samme albumartist for alle sangene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 marker alle og sett dem som "del av et samlealbum" Lenke til kommentar
Mikaelp Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 marker alle og sett dem som "del av et samlealbum" fikk ikke noen av de til og virke:/ Lenke til kommentar
Henrikse Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Hvis ingen av de jeg eller Captain Ødegård sa hjalp deg, så tror jeg det har skjedd noe rart et sted :S Da kan jeg dessverre ikke hjelpe deg Lenke til kommentar
catosim Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Ipod og Itunes sorterer sanger og albumer etter artistnavn og albumnavn (primært). De metodene som er foreslått skal fungere, sjekk nøye om det kan være forskjellige stavemåter på artistnavn eller andre opplysninger. Spesielt mellomrom og/eller forskjellig bruk av stor/liten bokstav kan gjøre at Itunes ikke "leser" samme artist. Det er desverre litt detektivarbeid å finne ut av det....på den andre side får man en grei forståelse av ID-3 Tags/sanginfo. Ca2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Nå bruker han coverflow, som viser sangliste - ikke albumliste - men jeg går ut fra vedkommende ikke er så fjern at han ikke har fått med seg det Lenke til kommentar
Henrikse Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Coverflow viser kun et albumbildet dersom flere sanger av samme albume r etter hverandre i listen - forutsett at han får det til å funke da selvsagt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Gjør ikke det ehr i gården,s elv om de vises under ett album slik de slak på albumvisning Lenke til kommentar
catosim Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Nå bruker han coverflow, som viser sangliste - ikke albumliste - men jeg går ut fra vedkommende ikke er så fjern at han ikke har fått med seg det Slet litt med det samme....et album kom opp med ett albumbilde, hvorav to av sangene kom som egne tomme bilderammer. Ble litt spekulering før jeg fant ut av det. Løsninga var å sikre at albumtittel og artistnavn samsvarte på alle trackene. Ca2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå