Gå til innhold

itunes album bilder

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

marker alle sangene du vil ha under et album, gå inn på vis info, slett albumtittel eller endre den, trykk ok. Gå inn på vis info igjen og skriv inn riktig albumtittel.

Hvis dette ikke funker så legger du til bildet for alle sammen mens du er inne på vis info for alle.

Hvis dette ikke funker så gir du samme albumartist for alle sangene.

Lenke til kommentar

Ipod og Itunes sorterer sanger og albumer etter artistnavn og albumnavn (primært).

De metodene som er foreslått skal fungere, sjekk nøye om det kan være forskjellige stavemåter på artistnavn eller andre opplysninger.

Spesielt mellomrom og/eller forskjellig bruk av stor/liten bokstav kan gjøre at Itunes ikke "leser" samme artist.

Det er desverre litt detektivarbeid å finne ut av det....på den andre side får man en grei forståelse av ID-3 Tags/sanginfo.

Ca2

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Nå bruker han coverflow, som viser sangliste - ikke albumliste - men jeg går ut fra vedkommende ikke er så fjern at han ikke har fått med seg det

Lenke til kommentar
Nå bruker han coverflow, som viser sangliste - ikke albumliste - men jeg går ut fra vedkommende ikke er så fjern at han ikke har fått med seg det

Slet litt med det samme....et album kom opp med ett albumbilde, hvorav to av sangene kom som egne tomme bilderammer. Ble litt spekulering før jeg fant ut av det.

Løsninga var å sikre at albumtittel og artistnavn samsvarte på alle trackene.

Ca2

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...