thamule Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Hei, Mulig denne er feilposta, men prøver meg her. Har tenkt å kjøpe noke på finn, men synest dette virker litt suspekt: Jeg sender med absolutt billigeste frakt metode derfor er den gratis og tar rund 10-15 dager. Jeg kan sende slik at den tar maks 6-7 dager, men da blir det 70kr ekstra i prisen. Finner ingenting på posten.no om at du kan sende billig og det tar 10-15 dager. Er dette svindel eller reelt? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Varen befinner seg i utlandet, og flyfrakt koster en del mer. Men går seff mye fortere.. Lenke til kommentar
thamule Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 Ja ok. Er kanskje seriøst då, Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Ja ok. Er kanskje seriøst då, Kan være, har bare en mulig forklaring til frakt-tider.. Lenke til kommentar
TEE Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Du har ikke vurdert å spørre selger? Ut fra den informasjonen du har gitt så langt kan det dreie seg om B-post og at selger betaler portoen dersom du godtar den fraktmetoden. Å i det hele tatt dra inn ordet svindel når du ikke har mer å komme blir ærlig talt bare for dumt. Lenke til kommentar
thamule Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2009 Som du kanskje ser ut i frå tittel på tråden står det "?" bak svindel. Altså eit spørsmål. Om du synst det blir for dumt å spørr om andre sine meiningar om at dette kan vere svindel, så får du berre synst det. Sikkert kjempeflott for deg å meine det. Men eg driter egentlig i dine meiningar om akkurat det og stiller eit ærleg spørsmål. Har selvfølgelig tenkt å spørre selgar, men vil først ha litt kunnskap om akkurat dette. Viss ikkje forumpolitiet TEE meiner det er for mykje forlangt då selvfølgelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå