EchoSierra Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Forbereder insallasjon av Debian på gammel P90. Jeg har desverre bare en Yamaha CRW 4416s med tilkobling til PCI via SCSI-kortet "PCI NCR C810 SCSI", ledig til prosjektet. Så vidt jeg skjønner av dokumentasjonen, er slike kombinasjoner ikke støttet av Debian. Er det noen som vet noe om dette, og kan bekrefte det, eller enda bedre avkrefte det. Jeg har ikke lyst til å kjøpe ny CD-leser hvis jeg ikke må. Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Det går ypperlig det. Ta en kjernekompilering, velg driveren for SCSI-kortet ditt, og SCSI Generic support, og du er i gang. For å sjekke om det virker, cdrecord --scanbus . Lenke til kommentar
EchoSierra Skrevet 16. april 2003 Forfatter Del Skrevet 16. april 2003 Takk for tipset. Er et stykke fram, føler det er en god del lesing før jeg får til dette. Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 For å si det sånn: For å bruke en vanlig IDE-brenner må du slå på SCSI-emulering... Så ja, SCSI brennere fungerer utmerket... En nyttig kilde l lesinga di: The Linux Documentation Project(TLDP) i kommando linje: man <kommando> Vår alles venn og til slutt forumet Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 For å ikke snakke om www.google.com og www.google.com/linux Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 For å ikke snakke om www.google.com og www.google.com/linux Google var i vertfall med... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå