Krøllalfa99 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 http://g2play.pl/ Ser litt for godt ut til å være sant? Ble nevnt i euro-tråden på steamforumet. Lenke til kommentar
Lypsyl Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 http://g2play.pl/ Ser litt for godt ut til å være sant? Ble nevnt i euro-tråden på steamforumet. Jeg kjøpte L4D nøkkel derifra igår og aktiverte den med Steam. Det fungerer så langt utmerket hos meg ihvertfall Lenke til kommentar
Krøllalfa99 Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2009 Hmm, spennende. De sier på forumet til steam nå at siden ikke er lovlig. Men når nøklene funker, så skulle det jo være greit. Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Noen som har erfaring med desse om hvor lang tid det tar før du får keyen etter du har betalt? Har bestilt der sjøl no! Left 4 Dead.. Fekk CD-keyen med ein gong eg hadde betalt.. Lastar ned på steam no.. Fine greier.. Endret 17. mars 2009 av Zulboom Lenke til kommentar
huggy Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Hva koster L4D der iforhold til på Steam ? Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Steam: 44,95€ G2Play: 16,55€ Sparer en del her ja.. PS: du trenger ikke Visa for å kjøpe.. Du kan bruke PayPal Zulboom Lenke til kommentar
oyvindhauge Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Noen som vet noe mer rundt lovligheten av denne siden? Siden det virker burde det jo være ok, men jeg synes nesten det er et litt rart/mistenkelig opplegg. Lenke til kommentar
Krøllalfa99 Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 http://steamunpowered.eu/page.php?al=altshops Den er anbefalt på steamunpowered.eu Lenke til kommentar
DarkZhade Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 i følge steam er dette stjålne spill, og de jobber med å få stengt siden! Lenke til kommentar
josef_stalin Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 i følge steam er dette stjålne spill, og de jobber med å få stengt siden! Har du noen referanse til denne påstanden? Eller som Wikipedia ville sagt: [Citation needed] Så vidt folk har klart å finne ut der jeg har lest (steam forums og steamunpowered.eu) er dette en "unauthorized key reseller". De kjøper spill retail (dvs DVD-ROM versjonen som selges i fysiske butikker) i Østeuropa der prisene er mye lavere enn her. Deretter tar de lisensnøklene fra disse spillene og selger dem videre gjennom nettbutikken sin. Det er altså ikke ulovlig, spillene er kjøpt og betalt for, men virksomheten er ikke "autorisert" av Valve. Valve krever at retail-spill selges komplett med eske, manual og DVD-media. Det skal visstnok heller ikke være noen risiko for at Valve sletter spillene fra steamkontoen din, de har tydeligvis ingen måte å vite om spillet er kjøpt fra g2play eller en fysisk butikk i Norge. Jeg har ikke kjøpt noe fra g2play selv, men det ser ut til at de fleste kundene som har postet om sine erfaringer på steamforumet eller steamunpowered er fornøyde. Et unntak var en person som fikk lisensnøkkel til den tyske sensurerte versjonen av Orange box... Virksomheten virker riktignok litt "tvilsom" selv om den teknisk sett trolig ikke er ulovlig. Det kan lønne seg å lese litt og tenke seg om før man evt. kjøper. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Vet at dette er en gammel tråd, men puster litt liv i den igjen. Jeg bestemte meg for å teste ut G2Play da Modern Warfare 2 ble lansert. Betalte 255kr og alt så greit ut. Cdkey`en kom litt sent (nesten 48t etter at spillet var lansert), men det verste var at den ikke fungerte. Fikk beskjed fra Steam at den var aktivert fra før. Sendte de mail med denne key`en, ordrenummer og beskjed om at jeg ville ha en ny en. Fikk da mail tilbake at de trengte ordrenummer, key og screenshot. Ehh...så de ikke det i første mail? Jeg sendte dette på nytt og får da dette svaret: give me pass to your steam I will add game for you then you can change pasword best regards Først da begynte jeg virkelig å lure. Mulig at det ikke er noen krise å gi ut dette passordet, men jeg gjør ikke det av prinsipp. Ga de beskjed om at jeg har betalt for en gyldig key og forventer å få denne rimelig kjapt. Så får vi vente å se hva som skjer... Lenke til kommentar
DRK Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Jeg har gjort akkurat det samme (altså bestilt MW2 fra samme siden) og det fungerte utmerket. Fikk cd-keyen på e-post på under en time, og den fungerer helt fint. Jeg ville laget en ny konto jeg, og sendt disse detaljene avgårde. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Etter at de hadde bedt om samme infoen i tre mailer, sa jeg at jeg blåste i det og tok kontakt med PayPal får å pengene mine tilbake. Ta tok det 30min så kom det en cdkey som fungerte. Først sa de at de ikke kunne sende ut en ny en, de måtte legge det inn for meg, men det løste seg altså til slutt. Lenke til kommentar
mg_martin Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 virker som siden er nede. Er den lagt ned eller? Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Funker fint her: http://www.g2play.net/store/ Lenke til kommentar
myhken Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 G2play.net er tatt for å selge falske Windows lisenser, så de selger nok falske spill lisenser også, så folk er klar over at det er en risk for at de får falske lisenser derfra. http://social.microsoft.com/Forums/en-US/genuinewindows7/thread/8b68038f-fdfc-4b58-af6c-c50345c59e24 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå