Gå til innhold

Windows Mobile 6.5 kryper frem

Anbefalte innlegg

Dermed har man enda en grunn til å bare vise telefonkontaktene, noe som ikke går på windows

mobile 6.1 uten å slette samtlige kontakter på simkortet.

(Det finnes programmer/registerendringer man kan bruke for å løse det, noe jeg har gjort,

men det burde være unødvendig å være nødt til å strekke seg så langt for å få til dette i dag.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv Microsoft har desperat prøvd å komme seg bort fra IE6, men på PC. Når mobilavdelingen deres så faktisk går inn for å bruke denne dårlige og utdaterte teknologien på mobil viser det hvor desperate de er.

Det er på ingen måte spennende at Microsoft ikke hadde noe annet valg enn å bruke utdatert teknologi. Heldigvis er Microsofts mobilsatsning en flopp, og de som faktisk leverer telefonene sine med Windows Mobile velger i større og større grad Opera fremfor IE.

IE6 er på vei ut, stuper i statistikkene, og er irrelevant, tydeligvis for alle andre enn Windows Mobile-folket. Tragisk.

Lenke til kommentar

Som du selv sier, mobilleverandører betaler for Opera-lisensen og pakker Opera med i softwaren. Likevel sier du at IE6 er relevant for alle som bruker Windows Mobile? IE er noe sjit men med en markedsandel på over 65% så tror jeg dessverre ikke nettleseren forsvinner med det første...

Lenke til kommentar

Er det meg du snakker om, thklinge? Hva mener du med "relevant"? Jeg påpekte at IE6 er gammel og utdatert teknologi som selv Microsoft har prøvd å rømme fra. Det vil si, alle i Microsoft unntatt mobilavdelingen. Viser bare hvor lite Microsoft skjønner av mobilmarkedet.

IE6 for Windows Mobile har ikke 65% markedsandel. Det har ikke engang IE6 for Windows.

Lenke til kommentar

IE6 har pr jan 09 ca 16% av browsermarkedet. På det meste hadde IE6 95% (2005). Viser vel bare at mesteparten av de som surfer på nett er idioter :D

Forøvrig er vi egentlig enige, Internet Explorer Mobile er tragiske greier og som du sier, basert på IE6, som er et forferdelig dårlig utgangspunkt. Det blir neppe bedre i WM6.5, men kanskje i WM7?

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...