Gjest Tenåring Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Kan jeg desinfisere penishodet mitt med alkohol uten at jeg gjør noen skade? Kan jeg også bruke klorhexidinsprit eller korhexidin? Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Kan jeg desinfisere penishodet mitt med alkohol uten at jeg gjør noen skade? Kan jeg også bruke klorhexidinsprit eller korhexidin?Kommer til aa svi noe jævlig.. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Håper du ikke er seriøs... Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Kan jeg desinfisere penishodet mitt med alkohol uten at jeg gjør noen skade? Kan jeg også bruke klorhexidinsprit eller korhexidin?Kommer til aa svi noe jævlig.. Agreed! Kan jeg spørre hvorfor i alle dager du skal desinfisere det? Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 hehe hva har skjedd med penisen din siden den må desinfiseres med så sterke middler? Vask deg med nøytral underlivssåpe noen runder , vil nok gi mindre bivirkninger Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) har du drøkki brennevin? helt serr:S? Endret 28. januar 2009 av Rulator Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Kan jeg desinfisere penishodet mitt med alkohol uten at jeg gjør noen skade? Kan jeg også bruke klorhexidinsprit eller korhexidin? Hvorfor i all verden vil du gjøre det? Kalrt du kan sikkert gjøre det uten noen permantente skader, men jeg antar at sprit vil svi litt. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Han har vel vært bortpå noen han angrer på at han ... besudlet, tenker jeg. Tar du på sprit vil det nok svi litt, som det er sagt tidligere i denne tråden. Endret 28. januar 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Vil ihvertfall anbefale at du FOR ALL DEL ikke paaförer noe nært urinröret. Har en stygg fölelse om at det kan komme til aa svi noe helt sinnsvakt om det trekker seg inn der. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Har tidligere vasket meg med moist og noen andre tørkekluter som inneholder sprit, det svir ikke, og etter min mening er det helt ufarlig. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg tror egentlig ikke den tynne huden på penishodet har så godt av alkohol. Lenke til kommentar
Purplehaze Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 OMG! Hva med å justere opp minstekrava et par hakk?! Om du må koke kølla i sprit etter hver gang, er det godt mulig hun ikke er verdt det. Men som noen andre sa, finnes det sikkert både underlivssåper for denslags og vann i dusjen. Kjør melketrikset; bøy ut og brett helt tilbake. I utgangspunktet lever de fleste et langt, godt liv uten å noensinne måtte skrubbe glansen med teknisk sprit. Eek! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 sprit og stål-ull er det eneste som duger. fra spøk til AG3, den faller nok ikke av hvis du vasker den med sprit, men jeg kan ikke se noen som helst grunn til at man skal gjøre det. intimsåpe, evt vanlig dusj-såpe kan bruke for å vaske junior, sprit og lignende vil nok resultere i veldig spertefull svie. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Man tåler mer der nede enn man tror! Har prøvd me deo-spray og lignende (bare for å sjekke om det gjorde vondt) og det svir ikke nevnecerdig, du føler bare en "varm" følelse etterpå Samme med snusing i forhuden. Kjør på! Dreper det deg ikke, gjør det deg sterkere. PS: hold deg for all del unna plumbo! Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Man tåler mer der nede enn man tror! Har prøvd me deo-spray og lignende (bare for å sjekke om det gjorde vondt) og det svir ikke nevnecerdig, du føler bare en "varm" følelse etterpå Samme med snusing i forhuden. Kjør på! Dreper det deg ikke, gjør det deg sterkere. PS: hold deg for all del unna plumbo! haha, och du har lite å gjøre på fritiden? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Nei? Jeg gjør jo DET. Neida, det har som regel vært veddemål og lignende, og snusen kun for at vi skulle gi den bort til en kamerat etterpå. "for the lulz" ikkesant? Ung og dum Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Nei? Jeg gjør jo DET. Neida, det har som regel vært veddemål og lignende, og snusen kun for at vi skulle gi den bort til en kamerat etterpå. "for the lulz" ikkesant? Ung og dum hehe:) i see, er ung og dum selv jeg så Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå