Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Alkohol på penishodet

Gjest Tenåring

Anbefalte innlegg

Gjest Tenåring

Kan jeg desinfisere penishodet mitt med alkohol uten at jeg gjør noen skade? Kan jeg også bruke klorhexidinsprit eller korhexidin?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan jeg desinfisere penishodet mitt med alkohol uten at jeg gjør noen skade? Kan jeg også bruke klorhexidinsprit eller korhexidin?

Hvorfor i all verden vil du gjøre det? Kalrt du kan sikkert gjøre det uten noen permantente skader, men jeg antar at sprit vil svi litt.

Lenke til kommentar

OMG! Hva med å justere opp minstekrava et par hakk?! Om du må koke kølla i sprit etter hver gang, er det godt mulig hun ikke er verdt det.

Men som noen andre sa, finnes det sikkert både underlivssåper for denslags og vann i dusjen. Kjør melketrikset; bøy ut og brett helt tilbake. I utgangspunktet lever de fleste et langt, godt liv uten å noensinne måtte skrubbe glansen med teknisk sprit.

Eek! :scared:

Lenke til kommentar

sprit og stål-ull er det eneste som duger.

fra spøk til AG3, den faller nok ikke av hvis du vasker den med sprit, men jeg kan ikke se noen som helst grunn til at man skal gjøre det.

intimsåpe, evt vanlig dusj-såpe kan bruke for å vaske junior, sprit og lignende vil nok resultere i veldig spertefull svie.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Man tåler mer der nede enn man tror! Har prøvd me deo-spray og lignende (bare for å sjekke om det gjorde vondt) og det svir ikke nevnecerdig, du føler bare en "varm" følelse etterpå :) Samme med snusing i forhuden.

Kjør på! Dreper det deg ikke, gjør det deg sterkere.

PS: hold deg for all del unna plumbo!

Lenke til kommentar
Man tåler mer der nede enn man tror! Har prøvd me deo-spray og lignende (bare for å sjekke om det gjorde vondt) og det svir ikke nevnecerdig, du føler bare en "varm" følelse etterpå :) Samme med snusing i forhuden.

Kjør på! Dreper det deg ikke, gjør det deg sterkere.

PS: hold deg for all del unna plumbo!

haha, och du har lite å gjøre på fritiden?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Nei? Jeg gjør jo DET. :p

Neida, det har som regel vært veddemål og lignende, og snusen kun for at vi skulle gi den bort til en kamerat etterpå. "for the lulz" ikkesant? Ung og dum :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...