PrettyBoy Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Om jeg hadde servert deg menneskekjøtt, hadde du spist det da? Hvordan kunne du vist hva det var om jeg sa det var noe annet? Nå sa jeg jo at grisen er altetende, en sau f.eks hadde ikke spist menneskekjøtt,. så jeg skjønte ikke helt hva du mente her? Om du virkelig lurer på om jeg hadde spist menneskekjøtt, så er svaret nei, om jeg ikke hadde visst det, så hadde sikkert kroppen min reagert på det,. Lenke til kommentar
RWS Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Om jeg hadde servert deg menneskekjøtt, hadde du spist det da? Hvordan kunne du vist hva det var om jeg sa det var noe annet? Nå sa jeg jo at grisen er altetende, en sau f.eks hadde ikke spist menneskekjøtt,. så jeg skjønte ikke helt hva du mente her? Om du virkelig lurer på om jeg hadde spist menneskekjøtt, så er svaret nei, om jeg ikke hadde visst det, så hadde sikkert kroppen min reagert på det,. Du hadde ikke reagert på det nei, for menneske kjøtt er akkurat som annet kjøtt, bygget opp av muskler, blod og fett og bein... Så hadde noen servert meg menneske kjøtt uten å si hva det var eller sagt at det var okse så hadde jeg trodd det og spist det i god tro uten å legge merke til at det var noe utenom det vanlige... Det ligger kun i TANKENE våre at mennesker ikke skal spises.... Mennesker smaker visst nok godt til og med hvis en skal tro de som har prøvd... Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Du hadde ikke reagert på det nei, for menneske kjøtt er akkurat som annet kjøtt, bygget opp av muskler, blod og fett og bein... Så hadde noen servert meg menneske kjøtt uten å si hva det var eller sagt at det var okse så hadde jeg trodd det og spist det i god tro uten å legge merke til at det var noe utenom det vanlige... Det ligger kun i TANKENE våre at mennesker ikke skal spises.... Mennesker smaker visst nok godt til og med hvis en skal tro de som har prøvd... Hehe kan godt hende du har rett i det, har hørt at menneskekjøtt er godt ja, men hadde nok syntes at det var en rar smak i begynnelsen, endt opp med magetrøbbel haha, Lenke til kommentar
O3K Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Hvordan vet du hvis du ikke har prøvd? Lenke til kommentar
RWS Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Du hadde ikke reagert på det nei, for menneske kjøtt er akkurat som annet kjøtt, bygget opp av muskler, blod og fett og bein... Så hadde noen servert meg menneske kjøtt uten å si hva det var eller sagt at det var okse så hadde jeg trodd det og spist det i god tro uten å legge merke til at det var noe utenom det vanlige... Det ligger kun i TANKENE våre at mennesker ikke skal spises.... Mennesker smaker visst nok godt til og med hvis en skal tro de som har prøvd... Hehe kan godt hende du har rett i det, har hørt at menneskekjøtt er godt ja, men hadde nok syntes at det var en rar smak i begynnelsen, endt opp med magetrøbbel haha, Men du hadde ikke fått noe mage trøbbel av å spise menneske med mindre kjøttet ikke var stekt eller kokt skikkelig. Hvorfor tror du at du hadde fått mage trøbbel av menneske kjøtt forresten? Det smaker visstnok bedre og søtere enn kjøtt fra andre dyr og er kjøtt det også, som alt annet kjøtt... Ikke noe magisk eller ekstra ordinert med det.... De kanniballene som ble spurt om deres favoritt sa alltid at kjøttet på en kvinnes underarm var det beste de visste... Kvinner kan, som kjent, brukes til så mangt... Så var det kanniballen som fikk en kald skulder til middag... Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hvordan vet du hvis du ikke har prøvd? hehe ja si det, har ikke prøvd, har du prøvd? Så visst jeg hadde spist menneskekjøtt, så hadde jeg ikke reagert på smaken?kanskje, kanskje ikke, men samma det, hva er poenget her?hehe,. Lenke til kommentar
O3K Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Hvordan vet du hvis du ikke har prøvd? hehe ja si det, har ikke prøvd, har du prøvd? Så visst jeg hadde spist menneskekjøtt, så hadde jeg ikke reagert på smaken?kanskje, kanskje ikke, men samma det, hva er poenget her?hehe,. Poenget var at du påstår at du kan kjenne igjen menneskekjøtt. Men hvordan kan du det hvis du ikke allerede vet hvordan det smaker? Kjøtt er jo kjøtt tross alt. Jeg ser ikke hvorfor menneskekjøtt skal være så forskjellig fra annen type kjøtt. Bjørner, haier, ulver og andre større rovdyr ser ikke ut til å bry seg eller ense vesentlig forskjell. Vi er jo helt vanlige dyr tross alt. Den eneste forskjellen er at vi er arten med høyest intelligens på denne planeten. Men de fleste rovdyr spiser ikke hjerner men kjøtt. Jeg kunne sikkert ha servert deg menneskekjøtt og sagt at det var papegøye. Jeg skjønner ikke hvorfor du finner dette spørsmålet så morsomt. Endret 2. februar 2009 av O3K Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hvordan vet du hvis du ikke har prøvd? hehe ja si det, har ikke prøvd, har du prøvd? Så visst jeg hadde spist menneskekjøtt, så hadde jeg ikke reagert på smaken?kanskje, kanskje ikke, men samma det, hva er poenget her?hehe,. Poenget var at du påstår at du kan kjenne igjen menneskekjøtt. Men hvordan kan du det hvis du ikke allerede vet hvordan det smaker? Kjøtt er jo kjøtt tross alt. Jeg ser ikke hvorfor menneskekjøtt skal være så forskjellig fra annen type kjøtt. Bjørner, haier, ulver og andre større rovdyr ser ikke ut til å bry seg eller ense vesentlig forskjell. Vi er jo helt vanlige dyr tross alt. Den eneste forskjellen er at vi er arten med høyest intelligens på denne planeten. Men de fleste rovdyr spiser ikke hjerner men kjøtt. Jeg kunne sikkert ha servert deg menneskekjøtt og sagt at det var papegøye. Jeg skjønner ikke hvorfor du finner dette spørsmålet så morsomt. Hva er poenget ditt? At rovdyr er kjøttettende, og dyr som ku`er,sauer og kameler er vegetarianere? Jeg påstår ikke at jeg hadde kjent det igjen på smaken, det kan jeg ikke si, i og med at jeg ikke har smakt det før, men det jeg saaa, var at kanskje jeg hadde reagert litt på smaken i og med at jeg ikke har spist dette før,. Er vi enige da? Lenke til kommentar
O3K Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hva er poenget ditt? Poenget mitt har hele tiden "Hvordan vet du hvis du ikke har prøvd?" Og at menneskekjøtt ikke er noe spesielt fra kjøttet til resten av dyrerikets. Lenke til kommentar
analkløe Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Fra en ubekreftet kilde: "Pigs (pork etc) taste almost 95% like human, human and pig DNA is almost a carbon copy! this has been proven by scientists and also doctors and nutritionists. Pigs also have a VERY high intelligence matching that of a young child...so DON'T EAT PORK!" Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Nå fikk jeg lyst på svin nå... Du som selv har skrevet det eller kan vi få en kilde? EDIT: også 95%; hvordan regna dem det ut? Endret 2. februar 2009 av RePaC Lenke til kommentar
analkløe Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Nå fikk jeg lyst på svin nå...Du som selv har skrevet det eller kan vi få en kilde? EDIT: også 95%; hvordan regna dem det ut? Nei, fant det på et annet forum. Derfor "ubekreftet kilde" http://answers.yahoo.com/question/index?qi...16095642AASqj9o Ser også at når jeg googler på norsk dukker gris hyppig frem. Det sies også at griseorganer er kompatible med menneskeorganer. "Det er også mulig å bruke gener fra hjertet til et menneske og sette dem inn i en gris tidlig på fosterstadiet. Da vil hjertet til grisen bli et menneskehjerte og man kan bruke de hjertene og transplantere dem til mennesker. " http://no.wikipedia.org/wiki/Genteknologi Taiwan's scientists clone pigs which carry human DNA http://www.taipeitimes.com/News/archives/2...4/20/0000132577 Gene Engineers Grow Pig Embryos with Human Genes http://www.organicconsumers.org/patent/pighuman.cfm Dette vet jeg i grunn lite om, men hadde vært spennende om noen klarer å grave frem noekonkret om dette. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) "...pigs may eat their own young if they become severely stressed." -http://en.wikipedia.org/wiki/Pig Endret 2. februar 2009 av RePaC Lenke til kommentar
analkløe Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 "...pigs may eat their own young if they become severely stressed."-http://en.wikipedia.org/wiki/Pig "One reason for God's rule forbidding pork is that the digestive system of a pig is completely different from that of a cow. It is similar to ours, in that the stomach is very acidic. Pigs are gluttonous, never knowing when to stop eating. Their stomach acids become diluted because of the volume of food, allowing all kinds of vermin to pass through this protective barrier. Parasites, bacteria, viruses, and toxins can pass into the pigs flesh because of overeating. These toxins and infectious agents can be passed on to humans when they eat a pig’s flesh. If a pig is exposed to a human's DNA virus and then a bird's virus, the pig mixes the two viruses - developing a new DNA virus that is often extremely lethal for humans. These viruses have already caused worldwide epidemics and destruction. Virologists have concluded that if we do not find a way to separate humans from pigs, the whole earth's population may be at risk. [footnoted Scholtissek,M.D., "Cultivating a Killer Virus" National History Jan. 1992] Pigs are biologically similar to humans, and their meat is said to taste similar to human flesh. Pigs have been used for dissection in biology labs due to the similarity between their organs and human organs. People with insulin-dependent diabetes usually inject themselves with pig insulin. http://www.geocities.com/porkfatal/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå