Bytex Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Lurer litt på om Plasma vil gi dårligere PC-skjermbilde enn LCD? Har det noe å si? Plasmaskjermer rundt 40-50" er jo av og til billigere enn LCD i samme str. Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 En tommelfinger regel sier; LCD til PC og Tv-spill. Plasma til film/hjemmekino. Forskjellene har i nyere tid blitt dog mer og mer minimal. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 Er noe slikt jeg mener å ha hørt også..men plasma har jo blitt mye bedre med årene. CRT-skjermen jeg har nå er crap til Xbox'n, sliter med å lese tekst som er litt liten. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 hva skal du bruke pcen til på skjermen? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 Tenkte å bruke den som jeg bruker monitoren nå. Få flytta PC'n vekk fra kontorstol til sofaen og stuebordet. Filmer, spilling, surfing osv. Da må jeg ha krystallklart bilde som ikke distorter tekst. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 da må du ha lcd. hva med denne? http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=116905 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå